Min tjej kom rätt ofta förut. Hon kom rätt snabbt och kunde komma flera gånger på rad. Saken är den att hon kom varje gång vi hade sex.
Hon äter antidepressiva och i början sade hon att det minskar sexlusten. Hon blev ändå våt och det blev hon väldigt snabbt och det funkade riktigt bra ändå. Sexlusten och aptiten var större än hon trodde att den skulle vara. Det verkade då som att hennes medicin inte påverkade hennes sexlust
Men nu typ sju månader senare har hon haft svårt för att komma. Jag menar hon har jättesvårt för det. Så svårt att hon inte kommer alls. Vi testar nya sätt, annorlunda förspel, lägger till saker att prova med osv. Men inget verkar fungera. Vi har testat det mesta. Vi är fortfarande lika förälskade nu som var i början. Vår kärlek är till och med starkare nu. Men jag vill få henne att njuta lika mycket som i början.
Är det sånt här som händer efter en tid i relationen eller är det något som någon här vet kan fungera som någon skulle vilja råda mig med?
Om det är så att hennes antidepressiva påverkat henne så är det konstigt att det inte gjorde det i början och att det från ingenstans påverkar henne nu. Hon har ätit medicinen i typ fyra år innan vi träffades.
Ni kanske vet något jag inte tänkt eller provat på men jag vill gärna få henne att komma lika mycket som i början.
Ja dom däringa tabletterna ställer till det för många och mig inräknat då jag knaprade escitalopram. Kåtheten tog lite lite stryk, men inte så farligt. Kuken reste sig normalt. Men att lyckas komma var ett helvete. Kämpa kämpa kämpa. Ibland gick det men oftast blev det inget.
Har hon bytt typ av tabletter kanske? Om inte så verkar det konstigt att hon efter flera år får problem med att komma. Inte troligt att pillren är orsaken. Boka tid och gå till någon sexolog som steg ett.
Det händer ofta en bit in i en relation. Det är inte lika pirrigt längre (vilket tjejer behöver). Ni borde inte försöka pressa fram det. Stressen och planerandet gör sexet osexigt och chanserna blir ännu mindre.
Det finns några saker du kan göra som kan få henne att komma.
Försök att bemästra dirty talk.
Pröva lite nya positioner.
Blanda in lite leksaker.
Gör varje gång till en lek ni båda utforskar. (slentrian sex kan vara dåligt för ett förhållande. Samma varje gång)
Se till att hon är lugn och trygg med dig.
Du om någon behöver pröva på nofap. (tänker på en tidigare tråd du startade om storleken. Nofap got your back on that one)
Se till att prata med och umgås mer med henne. Det bästa som finns är att djupdyka i nått med sin tjej.
Ät hälsosamt och ta vara på dig själv. Det bästa sexet kan du leverera när du själv mår som en gud och inte har några baktankar. Antar att man knullar som man känner sig. Och du vill kunna knulla henne som en gud.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!