2020-02-04, 00:00
Medlem
byggarebirgers avatar
Tja! Har brjat med Superdrol idag + Testo E 500mg E5D

Har lite frgor ang. Superdrolen.

Nr r bsta tiden att ta den? Halveringstiden r 8h s jag antar morgonen men problemet r att jag r inte fullt sker p sjlva funktionen denna AAS har och det blir drfr svrt att veta vid vilket tillflle den gr som mest nytta s att sga, "f ut maximalt".

r det bst att ta innan gymmet fr styrka? eller innan sovdags fr att den kan hjlpa reparera musklerna? osv.

Erfarna inom detta prepp fr grna dela med sig info angende detta och annat vettigt att veta kring Superdrol
Citera
2020-02-04, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av byggarebirger

Nr r bsta tiden att ta den? Halveringstiden r 8h s jag antar morgonen men problemet r att jag r inte fullt sker p sjlva funktionen denna AAS har och det blir drfr svrt att veta vid vilket tillflle den gr som mest nytta s att sga, "f ut maximalt".

r det bst att ta innan gymmet fr styrka? eller innan sovdags fr att den kan hjlpa reparera musklerna? osv.

Erfarna inom detta prepp fr grna dela med sig info angende detta och annat vettigt att veta kring Superdrol

s du tar allts en steroid som du inte har den blekaste om vad den gr?
Citera
2020-02-04, 02:00
Medlem
Nu r jag sjukt trist. Men fan skit i det dr. Man bygger grym kropp utan anabola. Off topic. Skjut krokkodil i pungen ist
Citera
2020-02-04, 03:55
Medlem
Citat:

Hur lnge tar du superdrol? Otroligt pfrestande fr levern. Max 4-6 veckor. Kr morgon och kvll.
Citera
2020-02-04, 12:44
Medlem
byggarebirgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimshaddy
Hur lnge tar du superdrol? Otroligt pfrestande fr levern. Max 4-6 veckor. Kr morgon och kvll.

Brjade igr tnkte kra 25 dagar.

20mg kl 08:00 sedan 20mg 16:00
Citera
2020-02-04, 18:22
Medlem
TalgaVassternichs avatar
Citat:

When in doubt, spread it out.

Dom tiderna blir bra!
Citera
2020-02-04, 18:40
Medlem
Citat:

40 mg!! Shit inte lite heller, du lr ju bli lite starkare nstkommande veckor dock
Citera
2020-02-04, 21:59
Medlem
byggarebirgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TalgaVassternich
When in doubt, spread it out.

Dom tiderna blir bra!

nnu en som kollar Greg Doucette
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera