2006-03-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaude
ok så:
v1 10 mg
v2-v?? 30 mg? eller har jag fel?

glöm inte Rapportera

+ Ja det stämmer 8d 10mg

+ Och nu 30d 30mg med början idag 24/3

+ Sedan 6d 20mg? Eller är det onödigt? Ska jag köra 30mg tills allt är slut? Eller kanske till och med fler dagar med 20mg?
Citera
2006-03-24, 17:12
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arre_quake
Bullshit.

Är man under sitt genetiska max och sköter kost + träning + sömn\vila galant så kan man öka mer än 300g muskler på 2 månader med dbol gubben

Med rätt kost träning och vila kan du öka mer än 300 g muskler på 2 månader REN ....10/60 sux in my eyes...men funkar det för dig så kör på du får säkert jättefina bestående resultat

p.s Att man kan öka som fan på dbol vet tom jultomten vi snackade 10/60 på dbol inget annat.
Citera
2006-03-24, 17:12
Medlem
Fortsätt på 30mg eller gå upp till 50... 10mg är pajjas.
Citera
2006-03-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulk-dd
Med rätt kost träning och vila kan du öka mer än 300 g muskler på 2 månader REN ....10/60 sux in my eyes...men funkar det för dig så kör på du får säkert jättefina bestående resultat

p.s Att man kan öka som fan på dbol vet tom jultomten vi snackade 10/60 på dbol inget annat.

10/60...visst. Mer än 300g muskler..jag lovar. Bara man gör allt rätt.
Det är väl självklart i mina ögon..jag ställde faktiskt en sån fråga i bodymass forumet för länge sen..fick bra svar av många erfarna..sedan så vet jag själv hur jag ökade under min allra första kur som var just en 10/60.
Citera
2006-03-30, 12:58
Medlem
UPDATE 2v (1v 10mg + 1v 30mg)

Så där nu har två v gått. Jag har kört på 30mg istället för 10mg.
Det skiljer endel både på träningen och på hur kroppen känns som den har reagerat.

Min kost ser ut som den gjorde innan, har inte ökat kalori intaget (marginellt i sådanfall). Hungern har heller inte ökat mer än innan under 10mg.

Påverkan på kroppen

+ Sover dåligt och det är absolut ingen inbillning. Sover oftast väldigt ytligt vaknar lättt på nätterna och tidigare än vad jag ska på morgorna. Detta har i sin tur säkert lett till att jag är lite trött på dagarna. Någon kopp kaffe har det fått bli för att hålla gnistan uppe (dricker/äter annars inte coffein haltiga saker)

+ Svettas otroligt mycket speciellt under nätterna, vaknar nästan varje natt helt dyngsur i lakana utav svett, nice! Neee! Svettas även mer under passen samt vanligt under dagrna men mest på nätterna

+ Defenetivt mer tryck i musklerna känns mer svullna under och efter passen. Skön känsla!

Fysiskt

+ Har totalt gått upp ca 3kg nu! Inte lagt på mig speciellt mycket fett på krioppen (kanske borde försöka äta lite mer iallafall ex mer fett!). Min kost är inte direkt någon kolhydorats bulk kost så jag hoppas inte på att lägga på mig allt för mycket vätska. Men lite vätska måste jag nog allt samlat!
Känns som om hela kroppen lagt på sig lite mer. Endel byxor känns lite tightare runt låren! Brösten har fått mer volym, armarna blivit större. Skönt är iallafall att jag har kvar snygga konturer på de VÄXANDE musklerna!

+ Styrka Har börjat känna av styrkeökningarna komma, nästan skrämmande hur snabbt det går jmf annars!
Med fria vikter strikt hantelrodd har jag ökat ca 5kg jmf med förra v + något extra rep.
Bröst, ökat ca 2,5kg jmf med förra v (Övre bröst hantellpress) + Med samma vikt förra v har antalet reps ökat med 4st extra!
Ben har jag inte hunnit att köra ännu på 30mg dos, uppdatering kommer senare!
Triceps och biceps 1-2kg tyngre än förra v med samma antal reps!

+ acne absolut inte mycket finnar men hyn i ansiktet är fetare + att det dyker upp några små eller början till finnar på kroppen (kan räkna dem på en hand).

Känner inte av Gynno eller håravfall!
Mina levervärden har jag absolut ingen koll på, men man kanske borde kika det efter kuren.

Än så länge JÄTTE nöjd med de resultaten jag fått och väntar med spänning på utvecklingen!
Hur ska man göra om man blir förkyld? Avbryta kuren eller forsätta med vila?

Hörs nästa v!
Citera
2006-03-30, 14:11
Medlem
Det är ju som sagt första gången, men lär inte bli sista gången!
Aha nu var man fast

De skulle sälja sådana här tabbar på naturapoteket! Det finns ju inga kosttillskott i världen som bostar så som detta!
Citera
2006-03-30, 14:45
Medlem
yamamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *Yakuza*
Det är ju som sagt första gången, men lär inte bli sista gången!
Aha nu var man fast

De skulle sälja sådana här tabbar på naturapoteket! Det finns ju inga kosttillskott i världen som bostar så som detta!

Haha, välkommen till klubben. Vi är en dyster skara.
Citera
2006-03-30, 14:58
Medlem
Zuppes avatar
käkar du all 30mg på morgonen när du vaknar eller delar du upp de under hela dagen ?
Citera
2006-03-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuppe
käkar du all 30mg på morgonen när du vaknar eller delar du upp de under hela dagen ?

Jag delar upp det 10mg 3ggr dagligen
10mg direkt på morgon sedan var fjärde timma 10mg till...
Citera
2006-03-30, 22:05
Medlem
Påverkan på kroppen

+ Sover dåligt och det är absolut ingen inbillning. Sover oftast väldigt ytligt vaknar lättt på nätterna och tidigare än vad jag ska på morgorna. Detta har i sin tur säkert lett till att jag är lite trött på dagarna. Någon kopp kaffe har det fått bli för att hålla gnistan uppe (dricker/äter annars inte coffein haltiga saker)

+ Svettas otroligt mycket speciellt under nätterna, vaknar nästan varje natt helt dyngsur i lakana utav svett, nice! Neee! Svettas även mer under passen samt vanligt under dagrna men mest på nätterna
--------------------------------
Ha Ha, känner igen det där va så dom 4 första veckorna för mig också när jag körde 30mg ED Thai5.Fast jag var pigg på morgonen även fast jag vakna tidigt sedan när jag slutade med dom och endast körde Deca,Susta så sov jag bättre och svettades mindre faktiskt.

Lycka till med resten av kuren
Citera
2006-04-04, 15:38
Medlem
Har ahft ENORMT svårt att sova. Är väldigt orolig i kroppen vid läggdags. Vaknar regelbundet under nätterna och ofta helt genom blöt i svett!
Är det någon som vet något man kan göra åt saken (ja förutom det mest uppenbara, sluta preppa).

Annars så har jag på 3v (började käka så att bröst och biceps ej var med i början. Dock snart min tredje v ut), varav för bröst biceps bara 2 träning tillfället med prepp i kroppen.
Ökat i lutande hantelpress totalt 10kg! Strikt Biceps hantelcurl 5kg.
benböjen ca 15-20kg och triceps med ahntel bakom ryggen 5kg totalt (2,5kg per arm).

Och om 2d påbörjar jag min 4v och ca 3v kvar efter det
Citera
2006-04-05, 21:35
Medlem
Update 3 (1v 10mg + 2v 30mg)

Aj du nu så har det verkligen börjat trycka in i kroppen. RUGGIGA ökningar sedan förra veckan!

Sover dåligt som vanligt, svettas som en gris och VÄXER som HULKEN

Som jag tidigare nämnt:

Annars så har jag på 3v (började käka så att bröst och biceps ej var med i början. Dock snart min tredje v ut),

varav har bröst och biceps bara 2 träning tillfällen med prepp i kroppen.
Ökat i lutande hantelpress totalt 10kg! Strikt Biceps hantelcurl lite mer än 5kg.
benböjen ca 15-20kg och triceps med hantel bakom ryggen och armen i 90* 5kg totalt (2,5kg per arm).

Däremot rygg som varit med i tre hela v:
Gentemot förra v så har jag
+ ökat 10kg i drag mot bröstet (brett grepp och strikt, böjd stång för kunna komma ner djupare)
+ 2kg mer per hantel (4kg) vid strikt hantelrodd med friavikter

Gått upp totalt ca 5kg och inte lagt på mig speciellt mycket fett. Dock så känner jag att kroppen är mer vätskefylld än tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in