• 1
  • 2
2020-02-01, 02:10
Medlem
Magmys Micke för er som inte vet är en människa som söker magmys på youtube.
Vad är magmys tänker ni?
Jo det är när en man lägger sin penis på en kvinnas mage och låter det vita rulla ut. Enligt Micke själv.

Detta låter väl bara som en fetish, vad är problemet tänker ni?
Jo problemet är att Micke också vill sticka in en kniv i en kvinnas mage, alternativt mag-boxa hennes mage. Eller ansikts-boxa henne.

Videos på Magmys Micke så ni förstår:
Micke pratar om sin knivfetish
https://www.youtube.com/watch?v=Hnkn...dex=130&t=273s
Micke pratar om att slå magar blå
https://www.youtube.com/watch?v=Pluq...index=129&t=0s
Micke blir arg för folk trollar honom
https://www.youtube.com/watch?v=lYG8...DLbXA&index=97

Ja han lider av autism och en lätt utvecklingsstörning. Men är det en ursäkt?
Jag har haft kontakt med Micke innan Rask på utube gjorde honom känd. Han har skrivit att han vill slå tjejer i ansiktet så att det smäller till mig privat på email.

Men frågan är ifall han är ett hot mot samhället. Kommer han explodera en vacker dag och leva ut sina fantasier med våld? Detta har många frågat sig som har följt honom en längre tid.

Vad tror ni? Är han farlig? Går det att hjälpa honom? Eller är trollens fejkbilder så nära han kan komma magmys?
2020-02-01, 02:16
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Han är harmlös för att han inte är såvitt jag kan se empatistörd.
2020-02-01, 03:47
Medlem
Hoppas han sitter i fängelse verkar ju totalt livsfarlig
2020-02-01, 05:51
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Magmys Micke för er som inte vet är en människa som söker magmys på youtube.
Vad är magmys tänker ni?
Jo det är när en man lägger sin penis på en kvinnas mage och låter det vita rulla ut. Enligt Micke själv.

Detta låter väl bara som en fetish, vad är problemet tänker ni?
Jo problemet är att Micke också vill sticka in en kniv i en kvinnas mage, alternativt mag-boxa hennes mage. Eller ansikts-boxa henne.

Ja han lider av autism och en lätt utvecklingsstörning. Men är det en ursäkt?

Ja, det är klart att det är en ursäkt! Han förstår ju inte konsekvenserna av det han gör, på samma sätt som du och jag gör.
Hade du haft en son eller dotter som har autism eller lätt utvecklingsstörning, hade du inte ansett att det är en ursäkt vid ett eventuellt brott?

Det man däremot bör göra är att kontakta polisen så dom vet om denna person och vad hans tankar är, så att dom kanske kan kontakta rätt myndighet för hjälp med mera.

Men självklart skall man ha förståelse för människor som inte vet bättre än en själv.
2020-02-01, 06:06
Micke är nog inte farlig i dagsläget eftersom han får sitt utlopp genom olika former av sociala medier och genom att trollen håller honom upptagen. Däremot kan Micke bli väldigt farlig om hans sätt att släppa på trycket hindras eller försvåras. Kort sagt så måste man ta itu med honom ordentligt och varaktigt. Det hjälper inte att bara säga "fy fy" och sedan lämna honom ensam i en lägenhet med internetuppkoppling och allsköns teknik.

Utifall att Micke skulle bli farlig så är det inte sådana som du och jag som löper risk. Micke är kort, otränad, svag och feg. Även en småfet hemmasittarpappa hade med lätthet brottat ner honom. Däremot kan jag tänka mig att små kvinnor och framförallt barn kan löpa risk om magmysmarodören ballar ur. Jag skrev det i Mikaels egen tråd och jag skriver det igen; Mikael är en potentiell Anders Eklund med allt vad det innebär. Han är inte konventionell på något vis, han är en kort och feg sexualdåre som är kapabel att ge sig på vad han råkar komma åt.

Vi får se hur länge den här tråden lever men jag känner att det kan finnas skäl för en tråd om Mikael eftersom han är en potentiellt farlig person som vi randoms haft turen att upptäcka innan han hamnade i Veckans Brott. Vi kanske ska ta vara på den möjligheten?
Senast redigerad av Arbetsskygg 2020-02-01 kl. 06:08.
2020-02-01, 07:55
Medlem
xmzs avatar
Potentialen finns där, men han är nog för barnslig och försiktig för att göra något. Allt som görs utanför datorskärmen görs med handledare. Allt från att vispa ihop chokladpudding till att gå och handla.
2020-02-01, 09:55
Medlem
Jesuuuus...haha inte många bananer hemma där inte
2020-02-01, 17:02
Medlem
Han verkar bara vara en förvirrad incel med konstiga fetisher.

Jag uppskattar också magen på tjejer, men inte att jag vill sticka kniven i dem 😂

Han verkar vara den stereotypen som i värsta fall kollar på snusk med barn på nätet typ, tror knappast han förverkligar något.
En sak att vara ett äckel, en sak att vara en fara för samhället.

Hur gammal är han?
Verkar vara för gammal för att ”växa upp” och lägga av iaf 😅
2020-02-01, 19:12
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Hur gammal är han?
Verkar vara för gammal för att ”växa upp” och lägga av iaf 😅

Har för mig att han fyllde 36.
2020-02-01, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Har för mig att han fyllde 36.

Det stämmer att han fyllde 36 för nån månad sen
2020-02-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Han verkar vara den stereotypen som i värsta fall kollar på snusk med barn på nätet typ, tror knappast han förverkligar något.
En sak att vara ett äckel, en sak att vara en fara för samhället.

Han erkände i en video att han hade bilder på en flicka som var fem år som han gick igång på
2020-02-01, 21:02
Medlem
LSdalmiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalom88
Hoppas han sitter i fängelse verkar ju totalt livsfarlig

Fängelse? Detta är Sverige. Folk hamnar inte i fängelse för så triviala saker. Här hamnar man inte i fängelse för faktiska brott man begått ens.

Skulle man göra det så får man lite straffrabatt osv och är ute efter 2/3 och kan härja fritt igen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in