2020-01-28, 14:21
Medlem
Jag har i tre och ett halvt år använt mig av smartbudget.se där jag skrivit in alla mina inkomster och utgifter. Man väljer kategorier för transaktionerna vilket gör att man lätt kan se vad man spenderat pengar på, trender med mera. Dessvärre kommer sidan stängas om en månad, så nu letar jag andra alternativ med motsvarande funktioner, endera online eller som ett Excelark som går att ladda ner.
Citera
2020-01-28, 14:48
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveber1
Jag har i tre och ett halvt år använt mig av smartbudget.se där jag skrivit in alla mina inkomster och utgifter. Man väljer kategorier för transaktionerna vilket gör att man lätt kan se vad man spenderat pengar på, trender med mera. Dessvärre kommer sidan stängas om en månad, så nu letar jag andra alternativ med motsvarande funktioner, endera online eller som ett Excelark som går att ladda ner.

Eftersom du inte nämner det antar jag att det inte är aktuellt, men jag ställer ändå frågan: du har inte funderat på att använda Tink till detta?
Citera
2020-01-28, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Eftersom du inte nämner det antar jag att det inte är aktuellt, men jag ställer ändå frågan: du har inte funderat på att använda Tink till detta?

Ska inte den anslutas till banken på något sätt? Företaget bakom Smartbudget har också en liknande tjänst som de förstås gör reklam för nu när de lägger ner tjänsten jag använder. Dessutom är jag finländare så en svensk app av denna typ är inte till någon nytta för mig och dessutom handlar jag i princip allt kontant så även en finsk motsvarighet hade inte hjälpt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in