Jag ska åka på Masters of Hardcore - 20 Years of Hardcore Domination 18-19 Juli.
Jag söker andra som vill samåka då jag kommer köra ner med bil själv till Holland och hem.
Det är ca 250 mil tur och retur från Borås som jag utgår ifrån och ner till E3 Strand där festival området är.
Jag söker 1-3 person till då jag själv hade tänkt sova i bilen om det är möjligt under festivalen. Annars bara lösa det någonstans med en hammock mellan två träd a la Shiey. Jag har en Dacia Duster så blir man bara 2-3 stycken kan man fälla baksätet o sova hyfsat utan trängas ihjäl. Best vore ju om man kunde sova i skift eller liknande.
Tror det mest blir power naps för min del.
Soppa kostnaden på ca 250 mil är uträknat på den sträcka jag ska åka, men kommer givetvis anpassas varefter andra som vill åka med ska hoppa på och om det blir omväg.
Total soppa kostnad ca: 2250 kr. (Summan är beräknad på 250 mil x 18 kr/liter för diesel, min bil drar ca 0.5 lit/mil) Jag kör inte onödigt fort utan håller mig hyfsat till hastigheten då jag har Paydrive som försäkring som ser hur man kör och man betalar därefter.
För eventuella medresenärer kommer jag ta ut ytterligare 4 kr per mil för slitage osv. Dessa kostnader är uppenbarligen inte med i min slutsumma på soppa ovan då det ändå är jag som i slutänden får betala det om ingen annan åker med.
Jag hade tänkt börja åka ner (givetvis beroende på om andra ska hämtas upp som inte är längs med vägen) sent den 17 Juli så man kommer fram på kvällen/natten. Resan tar ca 15 timmar utan stopp. Insläppet öppnar inte förrän kl 13 den 18e. Jag hade tänkt ta det rätt lugnt på hemvägen så man inte behöver stressa. Så någon gång på Söndagen den 20e.
Jag har en försäkring för assistans ifall det skulle hända något med bilen under resan.
Jag ska kolla upp extra inför resan vad precis som ingår.
Förslag på ideer och förändringar är välkommna. Har jag missat nåt får ni gärna påpeka det.
Masters of Hardcore - 20 Years of Hardcore Domination webbsida:
https://www.mastersofhardcore.com/ev...re-domination/
Resa på Google Maps:
https://maps.app.goo.gl/NKdJZjPKmZ5npe9s6
Om inlägget är felplacerat får op givetvis gärna flytta inlägget.