Jag ska ka p Masters of Hardcore - 20 Years of Hardcore Domination 18-19 Juli.
Jag sker andra som vill samka d jag kommer kra ner med bil sjlv till Holland och hem.
Det r ca 250 mil tur och retur frn Bors som jag utgr ifrn och ner till E3 Strand dr festival omrdet r.
Jag sker 1-3 person till d jag sjlv hade tnkt sova i bilen om det r mjligt under festivalen. Annars bara lsa det ngonstans med en hammock mellan tv trd a la Shiey. Jag har en Dacia Duster s blir man bara 2-3 stycken kan man flla bakstet o sova hyfsat utan trngas ihjl. Best vore ju om man kunde sova i skift eller liknande.
Tror det mest blir power naps fr min del.
Soppa kostnaden p ca 250 mil r utrknat p den strcka jag ska ka, men kommer givetvis anpassas varefter andra som vill ka med ska hoppa p och om det blir omvg.
Total soppa kostnad ca: 2250 kr. (Summan r berknad p 250 mil x 18 kr/liter fr diesel, min bil drar ca 0.5 lit/mil) Jag kr inte ondigt fort utan hller mig hyfsat till hastigheten d jag har Paydrive som frskring som ser hur man kr och man betalar drefter.
Fr eventuella medresenrer kommer jag ta ut ytterligare 4 kr per mil fr slitage osv. Dessa kostnader r uppenbarligen inte med i min slutsumma p soppa ovan d det nd r jag som i slutnden fr betala det om ingen annan ker med.
Jag hade tnkt brja ka ner (givetvis beroende p om andra ska hmtas upp som inte r lngs med vgen) sent den 17 Juli s man kommer fram p kvllen/natten. Resan tar ca 15 timmar utan stopp. Inslppet ppnar inte frrn kl 13 den 18e. Jag hade tnkt ta det rtt lugnt p hemvgen s man inte behver stressa. S ngon gng p Sndagen den 20e.
Jag har en frskring fr assistans ifall det skulle hnda ngot med bilen under resan.
Jag ska kolla upp extra infr resan vad precis som ingr.
Frslag p ideer och frndringar r vlkommna. Har jag missat nt fr ni grna ppeka det.
Masters of Hardcore - 20 Years of Hardcore Domination webbsida:
https://www.mastersofhardcore.com/ev...re-domination/
Resa p Google Maps:
https://maps.app.goo.gl/NKdJZjPKmZ5npe9s6
Om inlgget r felplacerat fr op givetvis grna flytta inlgget.