2020-01-28, 06:28
Medlem
Ngon i detta land som planerat att ka p Masters of Hardcore 28e mars? Vi r ett gng p ca 6 pers som ker men vore kul att veta om det blir fler svenskar dr.
Citera
2020-07-18, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friskt
Ngon i detta land som planerat att ka p Masters of Hardcore 28e mars? Vi r ett gng p ca 6 pers som ker men vore kul att veta om det blir fler svenskar dr.

Lite sent svar kanske men jag hade biljetter till r 2020s utfrande som verkar blivit instllt pga rdande pandemi. Kollar man p deras hemsida s r eventet framflyttat till:

Date
5th of September 2020
Time
22:00 - 07:00

Vilket ju r vldigt lovande. Frgan r om det gr att hlla dessa tiderna. Hur tar ni er dit? Jag kommer troligtvis att ka sjlv med ett av resebolagen s som Coretours, men dr brukar man hitta gott om vnner. Kul med folk p Flashback som verkar gilla den hr musiken!

/0kand
Citera
2025-04-01, 21:28
Medlem
psychoticbreaks avatar
Jag ska ka p Masters of Hardcore - 20 Years of Hardcore Domination 18-19 Juli.

Jag sker andra som vill samka d jag kommer kra ner med bil sjlv till Holland och hem.

Det r ca 250 mil tur och retur frn Bors som jag utgr ifrn och ner till E3 Strand dr festival omrdet r.

Jag sker 1-3 person till d jag sjlv hade tnkt sova i bilen om det r mjligt under festivalen. Annars bara lsa det ngonstans med en hammock mellan tv trd a la Shiey. Jag har en Dacia Duster s blir man bara 2-3 stycken kan man flla bakstet o sova hyfsat utan trngas ihjl. Best vore ju om man kunde sova i skift eller liknande.
Tror det mest blir power naps fr min del.

Soppa kostnaden p ca 250 mil r utrknat p den strcka jag ska ka, men kommer givetvis anpassas varefter andra som vill ka med ska hoppa p och om det blir omvg.

Total soppa kostnad ca: 2250 kr. (Summan r berknad p 250 mil x 18 kr/liter fr diesel, min bil drar ca 0.5 lit/mil) Jag kr inte ondigt fort utan hller mig hyfsat till hastigheten d jag har Paydrive som frskring som ser hur man kr och man betalar drefter.

Fr eventuella medresenrer kommer jag ta ut ytterligare 4 kr per mil fr slitage osv. Dessa kostnader r uppenbarligen inte med i min slutsumma p soppa ovan d det nd r jag som i slutnden fr betala det om ingen annan ker med.

Jag hade tnkt brja ka ner (givetvis beroende p om andra ska hmtas upp som inte r lngs med vgen) sent den 17 Juli s man kommer fram p kvllen/natten. Resan tar ca 15 timmar utan stopp. Inslppet ppnar inte frrn kl 13 den 18e. Jag hade tnkt ta det rtt lugnt p hemvgen s man inte behver stressa. S ngon gng p Sndagen den 20e.

Jag har en frskring fr assistans ifall det skulle hnda ngot med bilen under resan.
Jag ska kolla upp extra infr resan vad precis som ingr.

Frslag p ideer och frndringar r vlkommna. Har jag missat nt fr ni grna ppeka det.

Masters of Hardcore - 20 Years of Hardcore Domination webbsida:
https://www.mastersofhardcore.com/ev...re-domination/

Resa p Google Maps:
https://maps.app.goo.gl/NKdJZjPKmZ5npe9s6

Om inlgget r felplacerat fr op givetvis grna flytta inlgget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in