2025-01-05, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Massa användare som dykt upp och flashar 3-5 år gamla artiklar bara

Akp2 var fail men nära , det som ligger nu är akp02g2 -sista försöket

Prekliniska tester visar bättre resultat nu än branschledande enstilar så ja detta kommer bli en sådan raket dunder fy helvete alltså rakt upp
2025-01-05, 21:00
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbe99
Prekliniska tester visar bättre resultat nu än branschledande enstilar så ja detta kommer bli en sådan raket dunder fy helvete alltså rakt upp

Panta morsan,syrran o hunden o köp massa då.
2025-01-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Panta morsan,syrran o hunden o köp massa då.

Blanco 300k matat rakt in så mycket tror jag på detta
2025-01-06, 10:22
Medlem
448s avatar
Citat:

Ja har stor respekt för modiga män

Du är en av dom
2025-01-06, 11:52
Medlem
Tack tycker att jag efter analyserat detta och läst igenom typ hela diskorden kommit fram till att detta är min chans i livet att bli mångmiljonär jag tror inte man får såna här chanser igen vem som helst kan fortfarande köpa kursen är fortfarande otroligt låg mot vad som komma skall det finns chans för alla att göra riktigt stora pengar men såklart måste man våga
2025-01-06, 13:09
Medlem
Citat:
Vad gör du om studien visar på dåligt resultat?
2025-01-06, 14:15
Medlem
ingetbranicks avatar
Jag ger den här tråden 1 krabba av 5.

Men då är jag ingen biotechexpert, ska sägas.

Om det är nån bransch som är ett vågspel så är det väl läkemedelsbranschen och förhoppningsbolagen som inväntar positiva testresultat och senare godkännanden. Av tio bolag är det kanske ett som blir en kursraket, ett par som går i konkurs och resten tynar sakta bort i ett ingenmansland med återkommande nyemissioner och löften om att "snart vänder det". I mina ögon är risk/reward för dålig för att våga satsa några större belopp (eller alls).
2025-01-06, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag ger den här tråden 1 krabba av 5.

Men då är jag ingen biotechexpert, ska sägas.

Om det är nån bransch som är ett vågspel så är det väl läkemedelsbranschen och förhoppningsbolagen som inväntar positiva testresultat och senare godkännanden. Av tio bolag är det kanske ett som blir en kursraket, ett par som går i konkurs och resten tynar sakta bort i ett ingenmansland med återkommande nyemissioner och löften om att "snart vänder det". I mina ögon är risk/reward för dålig för att våga satsa några större belopp (eller alls).

Trist inställning du kan väl läsa på caset innan du är så negativ
2025-01-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
Vad gör du om studien visar på dåligt resultat?

Har läst på så gott jag kan tror verkligen på detta men visst som allt annat i livet hur ska man kunna vinna nåt om man inte vågar chansa har dock läst allt diskorden vilket gjorde mig övertygad om en stor investering i lipidor.
2025-01-06, 14:43
Medlem
Citat:
Har läst på så gott jag kan tror verkligen på detta men visst som allt annat i livet hur ska man kunna vinna nåt om man inte vågar chansa har dock läst allt diskorden vilket gjorde mig övertygad om en stor investering i lipidor.
Du har läst på discorden.. som är full av partiskt folk som vill få upp kursen.

En grundregel är väl ändå att man inte bör satsa mer än vad man är beredd att förlora. Nu har du tagit lån på din risk. I mina ögon är du ingen investerare oavsett hur det går, du är en gambler.

Är själv investerad i Lipidor men hoppas mer för din egen skull att det går vägen än vad jag bryr mig om mitt eget innehav.. som jag har råd att gå miste om.
2025-01-06, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
Du har läst på discorden.. som är full av partiskt folk som vill få upp kursen.

En grundregel är väl ändå att man inte bör satsa mer än vad man är beredd att förlora. Nu har du tagit lån på din risk. I mina ögon är du ingen investerare oavsett hur det går, du är en gambler.

Är själv investerad i Lipidor men hoppas mer för din egen skull att det går vägen än vad jag bryr mig om mitt eget innehav.. som jag har råd att gå miste om.

Men då borde du veta att det inte går att hitta ett mer avriskat case? Visst jag är gambler också
2025-01-06, 21:12
Medlem
Citat:
Men då borde du veta att det inte går att hitta ett mer avriskat case? Visst jag är gambler också
Biotech i ett tidigt skede är alltid hög risk. Jag har hört det där med "avriskad" så många gånger tidigare och ändå har de misslyckats vid mållinjen. Jag tycker dock att caset är intressant och vill själv köpa en chanspost. Men även om resultatet blir bra kan det bli "sell om news". Sedan är det en längre väg att nå marknaden och få godkänt av olika myndigheter. Men jag önskar dig trots allt all framgång. 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in