Jag tror också på Lipidor och när som helst kan det komma någon nyhet. Eller så dröjer det ett tag? Hur som helst så ligger jag still nu med mitt innehav för vem vet när det kan smälla till eller inte? Lipidor har ju bevisat fas 3 och det kan ju komma mer............😁
Ordförande säljer i en pressad kurs. Inte så mycket men vad ska man tro? Ingen bra signal till marknaden direkt. Även om jag tror på bolaget på lång sikt så skickar det ju inga bra kickar direkt. Men han behöver väll stålarna?
Å andra sidan hade det sett lika ut i en stigande marknad så jag kan ju förstå. Inget att hänga upp sig på med andra ord. Och jag fortsätter att tro på Lipidor. Alla gör sina val här i livet. 🙂
Snart tågar vi in i Q3, får vi ett fint avslut på Q2... kanske PM om studieavtal?
Blir ju mer spännande för varje dag som går. Sommaren kommer vara rik på riktigt fina kursdrivande pressmeddelanden för Lipidor.
Triggerlista:
* Licensavtal AKP01
* Fas III studieavtal med CRO för AKP02 (Oerhört viktig och värdehöjande)
* Global licensavtal Emollivet (vetrinärprodukterna)
* Uppdatering Cannasure, eventuell licens
* Licensoption/avtal för AKP03,AKP07
* Internationell distributionsavtal för desinfektionsspray
* Flera OTC (over the counter) produkter i sammarbete med Aurena Laboratories
Ja! Det lär nog lyfta med tiden. När alla fattar hur bra det faktiskt är. Men till dess är det väll bara att ligga kvar eller att öka på i de konstiga dipparna. Bra är tex. att man slipper smörja in med handen och kan välja att spraya med en överlägsen spray teknik. Nu väntar även kanske samarbete med ett Israeliskt företag? Tror det kan bli super bra!
Senast redigerad av Trxhobit 2020-08-21 kl. 04:32.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!