2020-01-25, 16:56
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Alltid samma tjejer som killarna ute efter.dem snyggaste. Men ni anar inte hur många som försökt , varför inte ta lite lättare tjejer som inte får så mkt uppmärksamhet, som t.ex mig? Så har ni iaf en chans att lyckas.
Citera
2020-01-25, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Alltid samma tjejer som killarna ute efter.dem snyggaste. Men ni anar inte hur många som försökt , varför inte ta lite lättare tjejer som inte får så mkt uppmärksamhet, som t.ex mig? Så har ni iaf en chans att lyckas.

Eftersom du är så djävla jobbig och skall tjata om feminism och dessutom väldigt fet, så duckar de flesta normala karlar en som du.

Kan tänka mig att det är lördag och du är full och vill ha kuk, men det nog bättre du köper nya batteriwr till mega dildon eller letar reda på en flock med negrer.
Citera
2020-01-25, 17:06
Jag är inte ute efter dom snyggaste.
Styr faktiskr undan..

Detta beror på mina fördommar.
Ytliga jävlar som inte bryr sig om eller förstår sig på personen som denne är tillsammans med.
Men pengar, bilar osv är viktigast.

Någon söt liten rackare är vad jag är ute efter.
Dock har jag svårt för.bumlingar..
Bara flubb flubb överallt

Men har en polare som gillar bumlingar så han får ta dom
Citera
2020-01-25, 17:13
Medlem
Ballistens avatar
Stor rumpa för assjob
Stora pattar för titjob
Stora läppar för blowjob

Hur svårt är det att förstå?
Citera
2020-01-25, 17:26
Medlem
Milford, gick inte du i särskola?
Jag kan tänka mig att testa på en sån tjej, så länge du inte räknas som förståndshandikappad, då blir jag väl dömd för våldtäkt.

Upp med ett foto, är du hyffsad så kan jag testa att ha sex med dig.
Du får gärna gilla handbojor, tända ljus, och ett par smisk på rumpan i stundens hetta.
Jag knullar dig i ca 2 timmar, sedan skiljs vi åt som om inget har hänt, ja förutom den possitiva upplevelsen jag gett dig.

Har världens (imo) bästa knull imorgon men ett särbarn får jag nog plats med innan.
Citera
2020-01-25, 17:29
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Eftersom du är så djävla jobbig och skall tjata om feminism och dessutom väldigt fet, så duckar de flesta normala karlar en som du.

Kan tänka mig att det är lördag och du är full och vill ha kuk, men det nog bättre du köper nya batteriwr till mega dildon eller letar reda på en flock med negrer.
Jag är bara lite avensjuk vissa tjejer bara för dem är snygga men för mig har de varit max 5 st som varit intresserade i mitt liv. Ändå klagar killar dem kan inte få tjej. Men satsa på lättare tjej då varför ska alla försöka samma?
Citera
2020-01-25, 17:29
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:

De flesta killar är rädda för mig och vågar inte prata med mig.. Så stämmer inte, vilket min pojkvän även bekräftade när han sa att de snyggaste tjejerna är lättare för ingen kille vågar chansa på dem.
Citera
2020-01-25, 17:31
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trophykitten
De flesta killar är rädda för mig och vågar inte prata med mig.. Så stämmer inte, vilket min pojkvän även bekräftade när han sa att de snyggaste tjejerna är lättare för ingen kille vågar chansa på dem.
Jag menar dem som är modeller på instagram har 1000000 killar. Det är dem dem vill ha. Sen kanse du är snygg i hans ögon för han är kär i dig men j menar sånna som många tycker är snygga.
Citera
2020-01-25, 17:33
Medlem
Det är väl inte konstigt om man vill ha någon man tycker är attraktiv. Vem som är attraktiv skiljer ju dock åt och där tycker vi olika. Kan det vara så att TS själv vill ha de mest attraktiva och inte nöjer sig med någon mera vanlig?
Citera
2020-01-25, 17:40
Medlem
Nattjags avatar
Citat:

Chansen är inte särskilt kopplad till damernas utseende faktiskt.
Citera
2020-01-25, 17:47
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattjag
Chansen är inte särskilt kopplad till damernas utseende faktiskt.
Dem snygga: måste välja 1 av 1000000
= lite chans
Lite lättre tjej: måste välja 1 av 4 då är det större chans för det inte så många intreserade.
Citera
2020-01-25, 17:48
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Jag menar dem som är modeller på instagram har 1000000 killar. Det är dem dem vill ha. Sen kanse du är snygg i hans ögon för han är kär i dig men j menar sånna som många tycker är snygga.

Jag är snygg och kan ha 10000 killar om jag vill... Och ja många / de flesta tycker jag är snygg.. Men många är rädda för att prata med mig speciellt på krogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in