• 1
  • 2
2020-01-22, 02:08
Medlem
Tryckallan74s avatar
Är de de för att underlätta analsex?
Citera
2020-01-22, 02:15
Medlem
Flashbackatmes avatar
Några tänder ju på att ha saker i röven så det är nog en faktor,sen kanske tex partnern tycker det är sexigt
Citera
2020-01-22, 02:27
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Några tänder ju på att ha saker i röven så det är nog en faktor,sen kanske tex partnern tycker det är sexigt
Jo men är det inte till för att tänjna upp analen???
Citera
2020-01-22, 02:54
Medlem
Ni vet den där härliga känslan när man sitter på dasset och trycker ut den där hårda kabeln med ringmuskeln? Ja, med en buttplug kan man gå runt med den känslan hela tiden - på bussen, på fiket, på jobbet... ja, endast fantasin sätter gränserna.
Citera
2020-01-22, 06:21
Moderator
Nospheratus avatar
BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2020-01-22, 06:40
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckallan74
Är de de för att underlätta analsex?

Visst, de kan användas för att förbereda rövhålet på penispenetration. De kan också användas för att helt enkelt få brukaren att känna sig rövuppstoppad. Har man stoppat upp en massa innehåll i röven blir fittan trängre, vilket ju också är en fördel.
Citera
2020-01-22, 16:02
Medlem
Bland mycket annat är det en utmärkt lösning för att få en kvinna att uppleva dubbelpenetration vid vaginalt samlag. En vanlig dildo riskerar att slinka in hela vägen i ändtarmen, vilket är Bad News (TM). Detta kan normalt inte hända med buttplug (däremot kan de ramla ut, men det är ju långt mer hanterbart).

Av någon anledning verkar många kvinnors psykologiska spärr mot buttplug dessutom vara betydligt lägre än mot analsex med kuk. Oklart varför!
Citera
2020-01-22, 18:39
Medlem
Buttplugs är nice. Är tillsammans med en fin och söt 99a och jag gillar att köra upp en buttplug i röven på henne ibland i samband med sex, då är hon inte så kaxig längre kan jag säga Fittan blir även trängre och skönare att knulla med buttpluggen inne i röven som "trycker emot" intill. Tjejen min gillar även känslan av att bli uppfylld helt i båda hålen samtidigt säger hon, och jag gillar att se henne ligga där och kvida och gny lite ynkligt medan jag knullar skiten ur henne.
Citera
2020-01-23, 22:55
Medlem
BorisBalkans avatar
Det eller som en sista utväg på diarre eller om man vill göra en bajs-bomb (som kiss bomb)
Citera
2020-01-24, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Buttplugs är nice. Är tillsammans med en fin och söt 99a och jag gillar att köra upp en buttplug i röven på henne ibland i samband med sex, då är hon inte så kaxig längre kan jag säga Fittan blir även trängre och skönare att knulla med buttpluggen inne i röven som "trycker emot" intill. Tjejen min gillar även känslan av att bli uppfylld helt i båda hålen samtidigt säger hon, och jag gillar att se henne ligga där och kvida och gny lite ynkligt medan jag knullar skiten ur henne.
Hmmm.hur kan du knulla skiten ur henne när hon är pluggad?
Citera
2020-01-24, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Hmmm.hur kan du knulla skiten ur henne när hon är pluggad?

Tjejer har två hål där nere om du missat det.
Citera
2020-01-27, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Det eller som en sista utväg på diarre eller om man vill göra en bajs-bomb (som kiss bomb)
Seriösa analfetischister kan förstås kombinera buttplug med lavemang. Fast då snackar vi nästan perversioner på Lindengren-nivå!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in