Citat:
Ursprungligen postat av
Obskyrdelfin
"Gulingjävlarna" har ett IQ ca 20 enheter över dig Svenne. Gulingjävlarna blandar inte upp sin egen ras med negrer å dylikt. Svenne. Gulingarna kommer äga ekonomin om 20 år och är 1.7 miljarder. Hur ser det ut för din egen ras, Svenne?
Vad gäller IQ så stämmer det nog att östasiaterna är intelligentare än vi är, men här hos oss blir det rättvisare om du räknar bort alla analfabeter och andra med lägre IQ än oss gammelsvenskar, som vi har släppt in.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------
Då var det dags då här hos oss, känns en aning obehagligt nära med Jönköping. Är ändå inte så orolig för egen del men däremot för min svåger som alltid blir så sjuk bara av en vanlig förkylning. Han har diabetes, plus att han inte är så ung längre. Syrran jobbar med barn och brukar åka på allt som går och så drar hon förstås hem det och smittar sin man. Vet inte om våra gamla föräldrar skulle klara sig igenom heller. Själv är jag rökare, även om jag har dragit ner betydligt på det så finns förstås risken att jag inte skulle klara en lunginflammation om den blir riktigt aggressiv, men om jag skulle dö så är det ingen förlust för någon. Vill inte smitta ner någon annan bara. Tur att man kan jobba hemifrån och har dessutom ett "sommar"ställe med eget vatten och ved - där skulle man kunna hålla sig undan om det skiter sig ordentligt. Några munskydd har jag inte skaffat, det har känts för hysteriskt och tänkt att det finns andra som behöver dem bättre. Tror, men vet inte, att det inte kommer att blir så förfärligt det här, följer ändå händelseutvecklingen rätt noga.