Citat:
Ännu är det bara 6000 döda sedan det första dog. Det har inte gått mer än tre månader. Värre än influensan sägs det, plågsammare det ger sig ner i lungorna det skrämmer alla.
Folk som är livrädda och gömmer sig blir inte heller smittade och då dör de inte heller. Riskgrupper finns det en massa grader av. Vem vet vid vilken grad av risk man kan ta det med en klackspark?
Nu vet man inte särskilt mycket eftersom statistiken inte är tillgänglig. I Sverige 2 döda och de var gamla och i en riskgrupp. Hur många fler gamla i riskgrupp har smittats? Kanske inga alls eftersom dom inte varit i Italien och åkt skidor. Dödligheten kan alltså vara 100% bland riskgrupperna.
Influensan har nästa alla pensionärer i Sverige vaccinerat sig mot men ingen har något skydd mot corona smitta. Tror du de imponeras av statistik från hela världen att många många fler dör av flunsan. Knappast så korkade är dom inte men kanske du!
Du behöver inte göra fler inlägg med samma korkade innehåll.
Folk som är livrädda och gömmer sig blir inte heller smittade och då dör de inte heller. Riskgrupper finns det en massa grader av. Vem vet vid vilken grad av risk man kan ta det med en klackspark?
Nu vet man inte särskilt mycket eftersom statistiken inte är tillgänglig. I Sverige 2 döda och de var gamla och i en riskgrupp. Hur många fler gamla i riskgrupp har smittats? Kanske inga alls eftersom dom inte varit i Italien och åkt skidor. Dödligheten kan alltså vara 100% bland riskgrupperna.
Influensan har nästa alla pensionärer i Sverige vaccinerat sig mot men ingen har något skydd mot corona smitta. Tror du de imponeras av statistik från hela världen att många många fler dör av flunsan. Knappast så korkade är dom inte men kanske du!
Du behöver inte göra fler inlägg med samma korkade innehåll.
Vad du tycker att jag skall göra eller inte det skiter jag fullkomligt fan i.
Jag gör inte som du. Tror på allt och alla. Jag tillåter mig själv att tänka utan att andra skall tänka ÅT MIG.
Jag kan till och med tänka mig att det kan vara " biologisk krigsföring" kollat in vad forskare säger om den saken och de har tom funderat på det men har inga " belägg" för det.
Vi får se vad som händer. Jag är inte lika lättlurad som du som tror på allt.
Men som sagt var. Influensor under årens lopp har dödat över en halv miljon människor UTAN att ha stängt gränser, utan karantäner, utan stängda skolor mm.
Vi får se när allt är över och hur allt ser ut efter.
Blir spännande, om jag nu inte råkar dö utav coronaviruset på ett eller annat sätt.
Som sagt var. Jag tror inte på något eller någon. För mig finns inga "ubermenchen"
Och du får allt vackert sälla dig bredvid mig som den lilla människa du är.

detta är exakt hur idioten Tegnells tankeförmåga är funtad. Han är en riktig idiot.