Citat:
Om nu de flesta blir friska fort som det sägs. Varför är då hela världen i panik.
Vanliga influensor dödar en halv miljon människor per år men det hör viruset har inte ens dödat 7000 människor ännu.
Full hysteri, skyddskläder, karantänet, gränser som stängs osv.
Det har aldrig varit så här hysteriskt fast så många dött varenda år, oftast riskgrupper dessutom.
Vad f...n handlar det om? Ett sätt att tillsätta polisstater lite här och där. Där polis kan komma hem till alla " farliga, obekväma människor". Döda dem och "de dog av coronaviruset". Hur kan de veta vem som är farlig. Jo genom telefon, tv mm som de tydligen de kan se och avlyssna. Kanske de schitzofrena som säger att tv, tel avlyssnar dem och ser dem, samt att någon hör dem haft rätt. De blir då drogade till zombieliknande varelser. Alla diagnoser man sätter på människor som inte simmar med i strömmen.
Och att kalla saker för " konspirationsteorier" är också ett sätt att tysta.
Jag tror inte på någon/ något.
Blir det vaccin tänker då inte jag ta något skit de använder på oss som levande försökskaniner.
De kan dra åt helvetet alla.
Vanliga influensor dödar en halv miljon människor per år men det hör viruset har inte ens dödat 7000 människor ännu.
Full hysteri, skyddskläder, karantänet, gränser som stängs osv.
Det har aldrig varit så här hysteriskt fast så många dött varenda år, oftast riskgrupper dessutom.
Vad f...n handlar det om? Ett sätt att tillsätta polisstater lite här och där. Där polis kan komma hem till alla " farliga, obekväma människor". Döda dem och "de dog av coronaviruset". Hur kan de veta vem som är farlig. Jo genom telefon, tv mm som de tydligen de kan se och avlyssna. Kanske de schitzofrena som säger att tv, tel avlyssnar dem och ser dem, samt att någon hör dem haft rätt. De blir då drogade till zombieliknande varelser. Alla diagnoser man sätter på människor som inte simmar med i strömmen.
Och att kalla saker för " konspirationsteorier" är också ett sätt att tysta.
Jag tror inte på någon/ något.
Blir det vaccin tänker då inte jag ta något skit de använder på oss som levande försökskaniner.
De kan dra åt helvetet alla.
Ännu är det bara 6000 döda sedan det första dog. Det har inte gått mer än tre månader. Värre än influensan sägs det, plågsammare det ger sig ner i lungorna det skrämmer alla.
Folk som är livrädda och gömmer sig blir inte heller smittade och då dör de inte heller. Riskgrupper finns det en massa grader av. Vem vet vid vilken grad av risk man kan ta det med en klackspark?
Nu vet man inte särskilt mycket eftersom statistiken inte är tillgänglig. I Sverige 2 döda och de var gamla och i en riskgrupp. Hur många fler gamla i riskgrupp har smittats? Kanske inga alls eftersom dom inte varit i Italien och åkt skidor. Dödligheten kan alltså vara 100% bland riskgrupperna.
Influensan har nästa alla pensionärer i Sverige vaccinerat sig mot men ingen har något skydd mot corona smitta. Tror du de imponeras av statistik från hela världen att många många fler dör av flunsan. Knappast så korkade är dom inte men kanske du!
Du behöver inte göra fler inlägg med samma korkade innehåll.