Citat:
Ursprungligen postat av
Sharm0ta
Yes, jag har sett den där länken. Du har en poäng men som med all mjukvara patchas dylika luckor i nästa version och det blir svårare och svårare att forcera systemet. I detta fall borde det innebära att kreti och pleti aldrig kommer att ha tillgång till de (teoretiska) säkerhetshålen som finns, vilket är ett effektivt hinder mot spridningen. Om dessa spökmänniskor isoleras i laglösa enklaver spelar det ingen roll hur mycket de smittar varandra eftersom allmänheten inte drabbas, kanske inte ens vet att detta existerar. Personligen har jag inte en susning om hur livet i t ex ett zigenarläger är.
Jag besökte spökläger i Kina tidigare. Det var människor som var på rymmen från myndigheterna. Till ex ha fött för många barn. Myndigheterna har lite kontroll och vill troligen inte ta i för mycket för då riskerar de uppror. Bara när det gäller barn som inte är registrerade så kan det vara så många som 20 miljoner.
Människan har kommit på en massa saker genom historien och människor har alltid kommit på kryphål. Det kommer ske i Kina också.