Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
*Sinnesförvirrat trams*
Haha, nej men är det inte den siste covidianen! Sitter du F.O.R.T.F.A.R.A.N.D.E här och grinar om "covid"?
Har du inte sökt hjälp än ditt psykfall?
Ajajaj
Citat:
Finns en väldigt bra anledning till varför Kina tillämpar zero covid och inte tvekar inför lockdowns.
Ja, de är kommunister.
Citat:
Långtidseffekterna med diabetes och blodproppar, hjärtproblem och stroke är inte att leka med. Alla som blir utsatta för virus löper ökad risk att utveckla dessa symtom och sjukdomar.
Dra den om rödluvan också.
Citat:
Covid är ett hot mot folkhälsan.
Fetma, socker, kolhydrater, skräpmat, stillasittande osv är hot mot folkhälsan. "Covid" är ett skämt i jämförelse.
Citat:
Jag vet inte hur världen ska kunna utrota covid, men det är dit vi måste
.
Haha, nej det måste vi inte. Vi normala människor har levt som vanligt i månader nu medan du fortfarande sitter hemma i din hazmat-suit och hyperventilerar.
De borde fan inrättas en särskild avdelning för er ZeroCovid-freaks på mentalsjukhusen.
Citat:
Alternativt att det utvecklas mycket bra läkemedel och vaccin.
Det finns redan. Att inte vara en tjockis, t ex, är det mest effektiva. Jag förstår att just det kanske inte är inom räckhåll för dig (det krävs ju en ansträngning), men det är ditt problem och inte någon annans. Du har haft två år på dig nu att gå ner i vikt. Vi kommer inte acceptera en enda sekund till av restriktioner för att "skydda" sådana som dig.
Citat:
Jag tror vi kommer få stora hälsoproblem i Sverige då tyvärr många har blivit smittade och varit utsatta för viruset.
Vi har haft stora hälsoproblem i västvärlden och Sverige sedan 80-talet. "Viruset" har knappt gjort till eller från.