Citat:
Ursprungligen postat av
outoftheblue
Jag diskuterar fortfarande din formel eftersom du inte vill stå till svars för dess brister men ändå hänvisat till den när du försökt försvara det idiotiska smittpasset.
Den har brister i avseende på noggrannhet och precision. Det är en schematisk formel som visar principerna bakom reduktionen av R' som fortfarande är korrekt. Du är helt fri att förfina den genom att dela upp i fler termer med kvantitativa produktfaktorer framför varje term för att skala dem. Men, det förändrar inte ekvationen. Det förändrar bara parametrarna i den. Det förändrar alltså inte det enkla sambandet hur R0 reduceras till R'. Vi kan skicka ut en stor del av befolkningen till rymden också. Lägg till en term för detta också om du vill och betrakta dem som (tillfälligt om de avser att komma tillbaka) immuna. Och detta samband finns alltså publicerat på både vetenskapliga tidskrifter, vetenskapliga artikel, på universitets och på expertmyndigheters hemsidor.
Citat:
Vill du nu avleda för att undvika erkänna formelns katastrofala brister så varsågod, men då får du rikta dig till någon annan som kan tänkas vilja slösa sin tid på dig. Du har inte haft något vettigt alls att komma med hittills.
Det var du som tog upp formeln efter att jag ställt frågorna. Detta kom från ingenstans och adresserade inte mina frågor öht.
Svara på frågorna istället för att avleda. Med tanke på den mängd du producerat hittills tvivlar jag inte på att du har kompetens att citera frågorna och bara skriva ett "ja" under det du citerat (frågorna).
Men någonting verkar ta emot något alldeles ohyggligt.
Klicka på länken här:
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Välj "citera" och dela sedan in frågorna i varsitt eget citat och skriv "ja" eller "nej" under respektive citat/fråga.
Om du svarar nej, ser jag gärna en motivering.