Citat:
Ursprungligen postat av
Grollaren
Oj, vad tråkigt det blev nu när du hade fel.
Men det är lättare att börja skrika än att erkänna det kan man tänka...
Men skrik vidare du. Jag tror inte någon direkt bryr sig om dina meningslösa trakasserier längre.
Undrar fortfarande varför du kallar folk saker och ting men gnäller att du får person angrepp och lipar att du gömt dig två dagar under en sten för att du känner att folk hoppar på dig. Men nu sitter du där bakom skärmen och gör exakt likadant till andra människor. Det kallar jag hyckleri, man kan inte säga att man får utså person angrepp osv när man själv sitter och hoppar på människor. Jag ifrågasätter en artikel när jag går in på djupet och forska, jag kollar flera klipp. Klippet där de berätta om att de har en smittad är en månad gammalt.
Jag frågar dig igen, Artiklen som länkas där pratar dom om tre smittade som -modesty- la ut.
Sarah Cody, director of the County of Santa Clara Public Health Department, addressed the media at a press conference on Friday announcing Santa Clara County's third confirmed coronavirus case, and its first with no known exposure to the disease. (Photo: ERIN WOO / The Stanford Daily)
By Erin Woo an hour ago
https://www.stanforddaily.com/2020/02/28/coronavirus-case-of-unknown-origin-confirmed-in-santa-clara-county/
Sen kommer du med en artikel som refererar till samma county. I din artikel står det såhär
The latest U.S. case was reported in Santa Clara county in California, home to the Silicon Valley technology hub. County health officials said it was a case of unknown origin,
the second in the state so far out of 10 cases there.
https://uk.reuters.com/article/uk-china-health-usa/new-coronavirus-case-of-unknown-origin-in-california-idUKKCN20M2K3?rpc=401&
Vad är det som stämmer? Är det ett andra fall i Santa Clara County?
Är det tre fall i Santa Clara County?
Jag får inte ihop vad som är sant eller inte, då det är du som refererar till reuters där de skriver att det enbart är två fall i Santa Clara County, i den andra artikel står det att det är det tredje fallet i Santa Clara County.
Frågan en tredje gång och hoppas du inte missar budskapet, Vad är det som är fel? Varför skriver de olika om det handlar om samma county?