Jag tror att du kommer vakna vilken dag som helst och inse att du har lagt för mycket tid på något som du ändå inte kan kontrollera, även om det blir en Pandemi så har du fortfarande tid att nära dina kära OCH om det blir lugnt vilket jag tror så kan du nära dina kära en gång till
Sant. Det gäller att aldrig tappa hoppet, karantän ger tid till kvalitetsgos med dem man älskar när ekorrhjulet inte sliter i en. En mätt mage gör dessutom mirakel för humöret även om en pandemi rasar utanför dörren.
Det går alldeles utmärkt, Jönköpingskvinnan har satt världsrekord i bänkpress, tänk vad en tallrik nyponsoppa kan göra... Skämt åsido. Vi vet inte, det anses inte vara intressant.
verkar som om sverige medvetet vill skifta fokus, palme mordet är just nu de senaste nyheterna.
20:33 2 nya fall. Totalt 7 nya fall ikväll. Men det dyker upp nya medan jag skriver.
Japan och Sydkorea ser inget bra ut alls tycker jag. Folk verkar låsa sig vid att de kinesiska siffrorna går ned. Japan och Sydkorea trendar i en mycket dålig riktning.
Sant. Det gäller att aldrig tappa hoppet, karantän ger tid till kvalitetsgos med dem man älskar när ekorrhjulet inte sliter i en. En mätt mage gör dessutom mirakel för humöret även om en pandemi rasar utanför dörren.
Haha, jag håller med, Bullens korv och pulvermos är en middag vilken dag som helst
Då blir det illa för när inte inkommande mat till Kina inte kan lastas ur utan eventuellt körs vidare så blir det svält i slutändan, grisarna är redan döda och de har redan klubbat sina hundar och katter för de kan föra smittan vidare enligt tidiga rykten.
Deras hundar och katter och olika vilda djur har inte varit en betydande del av kosten, det är mer delikatesser för vissa människor. Det är inte ens en promille av all mat.
I länken du hänvisar till så anges 1% som kan få en förvärrad andra gång.
Med det invånarantal som finns i Wuhan där vissa blir så dåliga att de avlider kan det fortfarande vara så att det i denna tråds aktuella virus ger en motsvarande effekt.
Jag hoppas verkligen att mitt antagande är fel för det vore en katastrof om det vore så.
Japan och Sydkorea ser inget bra ut alls tycker jag. Folk verkar låsa sig vid att de kinesiska siffrorna går ned. Japan och Sydkorea trendar i en mycket dålig riktning.
Håller med
Dessutom kan Kina öka igen när folk börjar återgå i arbete.