Citat:
Ursprungligen postat av
DeadByDaylight
Intressant form av gaslighting du kör med.
Jag vet dock inte riktigt vad din drivkraft är, antingen är det ett hat mot högerspöket eller också har du helt enkelt tråkigt, du har blivit serverad mycket starka bevis på att viruset har uppstått i ett labb i Wuhan, du läser inte källorna, du skriker "foliehatt" och "högerextremist" åt alla som inte håller med dig och sprider falska nyheter om att Trump har föreslagit att man ska spruta in desinfektionsmedel i lungorna, antagligen för att du hatar honom för att han är "högerextremist.
(Inte så noga med källkritik när det gäller Trump va?)
Det är helt enkelt helt meningslöst att diskutera med dig, undra om du är så här oavsett diskussionsämne eller om det bara är det här ämnet som triggar dig så till den milda grad att du förlorar greppet över ditt eget psyke?
Jag är intresserad av att ta del av era "mycket starka bevis på att viruset har uppstått i ett labb i Wuhan".
Att ni skriver det på flashback är inte ett "mycket starkt bevis". Du är mycket som står på Internet som inte är sant.
Sen vet ju jag att bevis för att viruset är artificiellt framställt saknas, men det kan ändå vara intressant att se vad ni anser vara "klara bevis"?