Citat:
Ursprungligen postat av
BonerBatman
Nä vet ni vad gott folk. Att sitta här och grotta ner sig i hur barn dör, gamlingar i Spanien överges i sina ålderdomshem för att hittas av militär som kommer för att sanera och hur de på nyheterna börjat prata om systemkollaps.... detta få en att minst sagt bli lite svajig i psyket. Jag tror verkligen inte jag är ensam om detta. Vad gör ni för att koppla bort? Det var först idag jag börjat känna så.
Jag började känna på allvar att detta går åt helvete någon gång andra halvan av februari när Italien fick problem och genierna från Sverige åkte på skidsemester mitt i starten av en pandemi. Sedan så har Tegnell verkligen slagit spiken i kistan att Sverige har noll koll som vanligt och givetvis ingen skyddsutrustning heller, ridå.
Vad man ska göra åt det ja du kan inte göra någonting åt det men du kommer vänja dig vid tanken att vi går mot en annan värld efter detta.
Vilket kan vara positivt då vi får chansen att rensa ut mycket skit som kommit undan med allt för att många har haft det för bra.
Men mycket viktigt att du har förlikat dig vid att vi befinner oss i en shit storm som kommer att definiera resten av våra liv.
Och det har bara börjat så det blir åka av.
Jag har en stark känsla av att alla de som garvade åt preppers kommer sätta skrattet i halsen framöver.