2020-03-26, 03:27
Medlem
AnythingGoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsajtmedlem
Svenskens undergång måste vara nära nu när tv-programmet Let's Dance ställs in.

Jag börjar mer känna att vi närmar oss en svensk comeback.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BourbonStreet
Dessa experter har drappats av panik och tänker inte rationellt, lugnt och sansat som FHM.
Visst, de kan skriva hela romaner med allehanda vetenskapliga och statistiska argument i sina debattinlägg. Det ser proffsigt ut för pöbeln. Men ingen panik och domedagsretorik ger bra resultat.

Det här har ingenting om ditt missnöje med politiken regeringen bedriver. Så djävla lyckat har det inte varit med de borgliga regeringar vi haft, det måste du väl ärligt hålla med om? Nu handlar det om att styra upp denna smittsspridning på ett så effektivt sätt som möjligt. Då finna det varken tid eller kraft att tjafsa om vilken färg det är på folks politiska åsikter. Nu är det ett gemensamt krig emot corona. Så sätt er för fan ner i båten och ro på tillsammans med oss andra!

Nj finns ingenting som tyder på att dessa experter har panik var får du det ifrån.

Jag pratar om politiker i allmänhet och även journalister som har skadat Sverige i många år nu.
Jag funderar på om svensken behöver ett rejält uppvaknande och att det bästa är om detta går fullständigt åt helvete.
Sen får vi bygga uppe något nytt och hålla PK-idioterna borta från allting av värde.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2020-03-26 kl. 03:30.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jag bara skriver vad jag hörde honom säga. Sedan får var och en dra sina slutsatser.

Dra inga egna slutsatser
Citera
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Dra inga egna slutsatser

Jaha. Men andra gör nog det.
Citera
2020-03-26, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KinaTorterarSvensk
Den här typen av virus skapar kanske oro i världen, men inte i diktaturen Kinas regering.

De är mer oroade för att ideologiska virus, tex tankar om demokrati och mänskliga rättigheter, ska spridas till kineserna.

Aldig hört så mycket skitsnack...
Citera
2020-03-26, 03:33
Medlem
Coronamans avatar
Danmark drar åt tumskruvarna

"Danmark förbereder hårdare restriktioner"
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dO9wWJ/danmark-forbereder-hardare-restriktioner
Citat:
Den danska regeringen förbereder lagändringar som gör det möjligt att ytterligare skärpa landets restriktioner för att motverka spridningen av det nya coronaviruset. Det rapporterar flera danska medier.

Lagändringarna ska ge regeringen möjlighet att vid behov snabbt strama åt de nuvarande restriktionerna om folksamlingar på högst tio personer.
Citera
2020-03-26, 03:33
Medlem
Citat:
Læreren Marzio Toniolo (35) forteller om den dramatiske utviklingen i hjemregionen, som alene har flere dødsfall enn Kina totalt. Nå advarer han nordmenn om å trosse myndighetenes anbefalinger.
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/zGjL5K/lombardia-innbygger-advarer-nordmenn-inntil-du-kan-lukte-de-doede-er-du-ikke-redd-for-aa-doe
Citera
2020-03-26, 03:37
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Dessa experter har drappats av panik och tänker inte rationellt, lugnt och sansat som FHM.
Visst, de kan skriva hela romaner med allehanda vetenskapliga och statistiska argument i sina debattinlägg. Det ser proffsigt ut för pöbeln. Men ingen panik och domedagsretorik ger bra resultat.

Det här har ingenting om ditt missnöje med politiken regeringen bedriver. Så djävla lyckat har det inte varit med de borgliga regeringar vi haft, det måste du väl ärligt hålla med om? Nu handlar det om att styra upp denna smittsspridning på ett så effektivt sätt som möjligt. Då finna det varken tid eller kraft att tjafsa om vilken färg det är på folks politiska åsikter. Nu är det ett gemensamt krig emot corona. Så sätt er för fan ner i båten och ro på tillsammans med oss andra!

Väldigt roligt att läsa inlägg som dina. Jobbar du inom asylindustri eller annan statlig verksamhet månne och börjar förstå att sötebrödsdagarna börjar tryta? Får du betalt? Eller är du helt indoktrinerad av socialdemokratisk propaganda? (VAAAA? I SVERIGE FINNS INTE PROPAGANDAAAAA!!!) Varför går du den politiska elitens ärenden? Tror du att de kämpar för vanliga människors skull? Där det är viktigare att det är feministiskt än att människor lever? Din hjälte Anders är en virusets Quisling och kommer inte kunna röra sig utomhus utan att få en loska i nyllet.

Fetade: Sverige har inte haft några borgerliga regeringar under 1900 eller 2000-talet. Och nej, moderaterna kan kalla sig borgare men är i internationell politisk standard socialdemokrater.

Kursiva: Om det hade varit SD eller Afs vid makten antar jag att du inte hade haft speciellt höga tankar om deras polare som de tillsätter på höga politiska poster. Nu när det är sossarna, då är det fin-fint.

Tack, du idiot, för att du en dag kommer offra ditt liv för en ideologi.
Citera
2020-03-26, 03:38
Medlem
KinaTorterarSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Aldig hört så mycket skitsnack.

Jaså, varför trodde du att den enväldiga Kommunistparti-diktaturen Kina har världens största censur- och propaganda-system?
Citera
2020-03-26, 03:40
Medlem
Citat:
Nu är det ju ett faktum att det sitter väldigt många SD:are på FB. Dessutom är ju var och varannat inlägg bajskastning emot myndigheter, regering, enskilda personer (läs statsministern och Tegnell främst). Det var bara en liten slev av sarkasm jag slängde iväg där. Så det lilla skämtet om Åkesson ska man inte ta på så blodigt allvar, eller hur? Det är ju så att oavsett politisk färg var och en bekänner sig till så är vi alla människor och sitter i samma båt. Den här katastrof-situationen vi alla står inför står långt över om du är röd, blå, grön, vit, brun eller svart. Det är våra LIV det handlar om!

Intressant bara att jag som SD:are utmålas som
någon antichrist som äter spädbarn till frukost.
När jag i själva verket är jävligt snäll mot människor som är vettiga mot mig.
Dock så hävdar jag på mycket goda grunder att massinvandring och mångkultur inte fungerar.
Men det har varit viktigare att ljuga och låtsas att det fungerar i många år medans man har kastat skit på alla kritiker.
Och nu sprängs det även i innerstan i Stockholm. Blev det bra detta eller ska vi bara enas om att den här masspsykosen var fullständigt horribel och skadlig.
Citera
2020-03-26, 03:50
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Symptm
Så mycket incel män i denna tråden jag hoppas alla dör av Covid-19....

fullt av rasism, påhopp, hot, hat, hat mot samhället, hat mot alla myndigheter, hat mot mångkultur, hat mot allting i princip, äckliga kommentarer, hat mot rökare, hat mot allt.

men aldrig mot sig själv. verkligen illa att se. jag hoppas denna kommentaren citeras utav de som känner sig vid. för det är ju så man gör om man är en av dem jag just skrev.

Om ambitionerna är att du vill framstå som bättre än dem så är det bättre att du håller dig till diskussionen din patetiska narcissist.

Lowlife much?
Senast redigerad av kansascityshuffle 2020-03-26 kl. 03:54.
Citera
2020-03-26, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Nä vet ni vad gott folk. Att sitta här och grotta ner sig i hur barn dör, gamlingar i Spanien överges i sina ålderdomshem för att hittas av militär som kommer för att sanera och hur de på nyheterna börjat prata om systemkollaps.... detta få en att minst sagt bli lite svajig i psyket. Jag tror verkligen inte jag är ensam om detta. Vad gör ni för att koppla bort? Det var först idag jag börjat känna så.

Jag började känna på allvar att detta går åt helvete någon gång andra halvan av februari när Italien fick problem och genierna från Sverige åkte på skidsemester mitt i starten av en pandemi. Sedan så har Tegnell verkligen slagit spiken i kistan att Sverige har noll koll som vanligt och givetvis ingen skyddsutrustning heller, ridå.

Vad man ska göra åt det ja du kan inte göra någonting åt det men du kommer vänja dig vid tanken att vi går mot en annan värld efter detta.
Vilket kan vara positivt då vi får chansen att rensa ut mycket skit som kommit undan med allt för att många har haft det för bra.

Men mycket viktigt att du har förlikat dig vid att vi befinner oss i en shit storm som kommer att definiera resten av våra liv.
Och det har bara börjat så det blir åka av.
Jag har en stark känsla av att alla de som garvade åt preppers kommer sätta skrattet i halsen framöver.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2020-03-26 kl. 03:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in