2020-01-10, 01:17
Medlem
Hller p med kokain och anvnder mig av xanor (Alprazolam 1mg) och nyss testat ksalol 1mg. Tar jag xanor 1mg tar jag bort edgen p kolan o ddar ngesten. Men s fort jag tar en ksalol s dckar jag o gr i princip inte o vakna p 13 timmar?!
Hur kan de va s?
r 1.90 och vger 55kg s har stor respekt fr piller.
2020-01-10, 01:32
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubfelnamnet
Hller p med kokain och anvnder mig av xanor (Alprazolam 1mg) och nyss testat ksalol 1mg. Tar jag xanor 1mg tar jag bort edgen p kolan o ddar ngesten. Men s fort jag tar en ksalol s dckar jag o gr i princip inte o vakna p 13 timmar?!
Hur kan de va s?
r 1.90 och vger 55kg s har stor respekt fr piller.
det lter mer som bensedin (diazepam) i mina ron, p alprazolam blir jag snkt men kan fortfarande vara vaken/aktiv, men p diazepam r det svrt fr mig att vara vaken.
hur ser dina ksalol ut?
2020-01-10, 01:37
Medlem
Ksalol galenika str p baksidan bla runda utan delningsskra,
2020-01-10, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
det lter mer som bensedin (diazepam) i mina ron, p alprazolam blir jag snkt men kan fortfarande vara vaken/aktiv, men p diazepam r det svrt fr mig att vara vaken.
hur ser dina ksalol ut?

Ser ut som dom vanliga bla runda utan delningskra. alprazolam tar jag mest fr lugna nerverna pulsen o s men brukar nd kunna somna p dom kan hnda jag tar tv men s fort jag tar ksalol s dckar jag 12 timmar minst. 😂
2020-01-10, 01:45
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubfelnamnet
Ser ut som dom vanliga bla runda utan delningskra. alprazolam tar jag mest fr lugna nerverna pulsen o s men brukar nd kunna somna p dom kan hnda jag tar tv men s fort jag tar ksalol s dckar jag 12 timmar minst. 😂
vettefan du, lter skummt att du fr olika effekt p xanor och ksalol.
kan vara falska ksalol med ngon rc dock.
2020-01-10, 02:38
Medlem
Flufffens avatar
Mrker du samma sak varje gng du tar bla, eller r det en engngsfreteelse? Jag fr samma effekt p bde lila och bla s fr min del har jag inget att anmrka p. Men frgar man bensotorskarna s sger dem att de bla har bttre tryck i sig och att man fredrar dem. Vid ngot enstaka tillflle s har det slts bla som innehll andra grejer n bara alprazolam.

Men det r egentligen bara att gratulera om du blir s bng p de bla
2020-01-10, 03:31
Medlem
Lowlyfes avatar
Troligen har ngon dundrat i pillret ngot annat n bara Alprazolam som r lite mer effektivt - du fr bttre effekt - du blir torsk snabbare, eller s var det mer Alprazolam i den ksalol du t n den xanor. Jag antar att du inte kper ksalol p recept utomlands.

Dom bl som cirkulerar varierar vldigt i kvalitet. Vissa kartor r dunder medan vissa knns som sockerpiller.
2020-01-10, 11:06
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Xanor (alprazolam) vanliga frgor och svar. /lst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in