Nej, ni behöver ej säga att han är judisk har inget med saken att göra- men samma idiot som pratar om vit rasism 24/7 men aldrig annat och hur vita män är ett problem har nu åkt fast för barnporr.
Han hävdar, (herregud) att någon hackat hans pc och tankat hem barnporr på hans dator.
https://twitter.com/MrAndyNgo/status...52887518113792
Jag läste själv Paul Krugmans första twitterinlägg (som han tog bort efter alla hån kommentarer i repliker) där han skrev att blivit kontaktad för barnporr och att en it tjänsteman som övervakat honom sade att det kanske var någon som tankat barnporr på hans pc?!
Jag menar, herregud, tror ni att ni hade kommit undan med samma saker? Om ni inte var en vänsteraktivist som jobbade på new york times (som hamna nyligen i blåsvädret då de printa en artikel som sade att Judar har högre iq än andra etniska grupper, skriven av en judisk journalist) ?
Nej, den där jävla blaskan har riktigt creepiga anställda, barnporr och rasism?
ps! OM det otroliga hänt, och någon faktiskt tankat barnporr på hans pc (...............) så är det förjävligt givetvis. Det är inte helt "omöjligt" antar jag. Men inte fasiken skulle det vara någon kristen person som sitter och tankar hem barnporr för att sätta dit en vänsteraktivist som pratar om högern jämt? Isåfall kanske någon rasist/högervriden anti-semitisk dåre som vill sätta dit honom för att han är judisk och pratar om vita män så ofta och problematiken med hur de är ett hot mot samhället- det är inte omöjligt.