Citat:
Ursprungligen postat av
ryssfemm
Tror också att Danjal ligger bakom mycket av spökeriet. Det är alltid han som råkar ut för skit, mår illa, fick ett ”rivmärke” i Ancient Ram Inn osv osv. Mycket är nog stageat, men inte allt. Jag har börjat kolla lite på Laxton utredningar på youtube och det händer absolut inte lika mkt som i Spökjakt.
Oavsett om spökerierna är sanna eller inte, så tycker jag att det är ett program med underhållningsvärde, och det är trist att detta blir sista säsongen. MEN i senaste avsnittet är de i nån frimurarlokal och jag kan inte fatta hur några som kallar sig för paranormala utredare inte hade nån koll öht på de ritualer som utförs av frimurare. Vafan jag har bättre koll enbart genom att ha kollat på andra utredningar/program på youtube/tv.
Ja men precis, håller med dig fullständigt, sen är det nog så också "nu släcker vi ner" det är logiskt och förmodligen bevisat att människor reagerar och ser/missuppfattar saker i mörker i en större skala än om det vore dagsljus. Varje sinne påverkas förmodligen. Dock detta som i tex senaste avsnittet, en person mår lite illa och då börjar flera må illa, en person känner en tyngd på sina axlar och då börjar andra också känna av det. Men Andreas flickvän är väl mest koko, så fort någon känner något så hör man "ja jag också" nästan hela tiden haha, hon verkar lika knasig som Andreas med sina gnuggande händer

Men i slutet av dagen så JA det är trots allt detta ett underhållande program att titta på.