2020-01-04, 17:11
Medlem
Det här har verkligen ingenting med min uppväxt att göra, upplever inte att jag utsatts för ngt trauma.
Min pappa dog när jag var fyra men det var ingen större förlust då han jobbade i USA och vi sällan sågs ändå.

De flesta killar jag träffar har ju gangbangs som kink och inte alltid ngt jättestort behov av att träffa nya tjejer då de får utlopp för sina fantasier genom att bjuda in fler män till mig. Skulle min man vilja ha fem kvinnor samtidigt skulle jag inte ha ngt emot det, så länge vi har en öppen och ärlig dialog så inget görs bakom den andres rygg.
Citera
2020-01-04, 17:18
Medlem
Swe1227s avatar
Ser du inte ner på din cuck-kille? Har du varit med om att det ni är flera tjejer och en kille?
Citera
2020-01-04, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man

Ålder

Erfarenhet Erfarenhet från just gangbangs?

Förklara din "alternativa livsstil" !

Hur går en Svensk bukkake session till ? förberedelser, hur länge varar det , Antalet män, är du ensam kvinna ?
Hur går en Svensk gangbang session till ? förberedelser, hur länge varar det, Antalet män, är du ensam kvinna ?

33 år

Ca två år, fetishklubbar och swingersklubbar ca 10 år.

Rör mig i bdsm-världen.

Det är helt upp till den som anordnar, det vanligaste är att männen anordnar till sina kvinnor.
Förberedelser inför ett bukkake är inte alls lika många som inför ett gangbang.

Samma som frågan innan, allt är upp till kvinnan hur många män hon vill ha och känner att hon klarar av. Vill man ha en gruppsex dynamik eller mera en kö där killarna sätter på och sen drar?
Så fort det är mer än 4-5 killar på en tjej kan det vara bra att ta in andra tjejer också, inte för att knulla utan för att hålla männen varma. Förberedelser att tänka på är vad man äter två dagar innan, skölja igenom sig, om man räknat med dp´s. Jag har varit ensam kvinna när jag gjort detta med mannen jag var tillsammans med eller med en väninna.
Senast redigerad av Disneygirl 2020-01-04 kl. 17:38.
Citera
2020-01-04, 17:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneygirl
Det här har verkligen ingenting med min uppväxt att göra, upplever inte att jag utsatts för ngt trauma.
Min pappa dog när jag var fyra men det var ingen större förlust då han jobbade i USA och vi sällan sågs ändå.

De flesta killar jag träffar har ju gangbangs som kink och inte alltid ngt jättestort behov av att träffa nya tjejer då de får utlopp för sina fantasier genom att bjuda in fler män till mig. Skulle min man vilja ha fem kvinnor samtidigt skulle jag inte ha ngt emot det, så länge vi har en öppen och ärlig dialog så inget görs bakom den andres rygg.

Men skulle är knäckesfrågan? Du skulle inte bli lite oroad om din snubbe hade sex med fem extremt snygga damer samtidigt att en av dessa kanske skulle ta din plats som nr 1?
Citera
2020-01-04, 17:21
Medlem
bax88s avatar
Brukar de vara svarta män som är med?

Får alla ta dig i tvåan eller är de beroende på kukstorlek?

Brukar du neka många män pga utseende att vara med?
Citera
2020-01-04, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men skulle är knäckesfrågan? Du skulle inte bli lite oroad om din snubbe hade sex med fem extremt snygga damer samtidigt att en av dessa kanske skulle ta din plats som nr 1?

Precis som han alltid är med på mina äventyr så skulle jag vara med på hans. dvs så är det ändå mig han går till sängs med och sover med.
Citera
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Har du blivit våldtagen någon gång, om ja, hur upplevde du det?
Citera
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Samma som frågan innan, allt är upp till kvinnan hur många män hon vill ha och känner att hon klarar av. Vill man ha en gruppsex dynamik eller mera en kö där killarna sätter på och sen drar?
Så fort det är mer än 4-5 killar på en tjej kan det vara bra att ta in andra tjejer också, inte för att knulla utan för att hålla männen varma. Förberedelser att tänka på är vad man äter två dagar innan, skölja igenom sig, om man räknat med dp´s. Jag har varit ensam kvinna när jag gjort detta med mannen jag var tillsammans med eller med en väninna.

Hur är det med sjukdomar ?

Visar alla män upp intyg innan det sätter på dig ?

Vad ska man som man äta två dagar innan ?

Vad ska man som kvinna äta två dagar innan ?

Hur känner du dig efteråt ?
Citera
2020-01-04, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man
Hur är det med sjukdomar ?

Visar alla män upp intyg innan det sätter på dig ?

Vad ska man som man äta två dagar innan ?

Vad ska man som kvinna äta två dagar innan ?

Hur känner du dig efteråt ?

Allt körs med skydd. Inget sex utan kondom.

Män ska äta kolhydrater för att orka och få mycket tryck, kvinnorna tvärtom, eller iaf jag för att vara i så god form som möjligt. Tränar extra mycket och kör mkt powerwalks veckan innan. Solar såklart.

Jag är upprymd, glad, lever på det i flera veckor. Är stolt. Det är en jäkla kick, fatta, center of attention.
Senast redigerad av Disneygirl 2020-01-04 kl. 17:40.
Citera
2020-01-04, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Ser du inte ner på din cuck-kille? Har du varit med om att det ni är flera tjejer och en kille?

Det är ingen cuckold relation, han är med och dunkar på mig. Han är mer testo än många andra män.
Citera
2020-01-04, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Har du blivit våldtagen någon gång, om ja, hur upplevde du det?

Nej aldrig.
Citera
2020-01-04, 17:26
Medlem
Citat:
Har varit på sexfester där ett femtiotal män stått runt omkring mig men som jag personligen varit intim med ca 5 av dem. 15 stycken är max som så att säga penetrerat mig, min dröm är att ha 50 som står i kö för att knulla mig.

Jag gillar äldre män också. Mitt ex är 17 år äldre än mig.
Så länge man håller sig snygg och fräsch i fin form är åldern mindre viktig.

Är det speciellt intimt att bli påsatt av fem främlingar du inte ens vet förnamnet på?
Hur känner du dig efteråt?
Kan du ha ett normalt förhållande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in