Citat:
Ursprungligen postat av
MasseyF
Pushandas, intressant och häftigt 😊
Ja, lite intressant faktiskt. "Pushandas" är att man inte andas så där ytligt och snabbt som det lätt blir när det gör ont och man är lite rädd och nervös och spänner sig... Det är lätt att man kommer in i en sådan ytlig och flämtig andning när det är en stor tjock grov kuk som ska in och det börjar göra ont när han pressar in den.. Det blir också lätt att det blir en negativ spiral när det börjar så för när det börjar göra ont så blir andningen ännu ytligare och då gör det bara ondare och ondare och man spänner sig mer och mer... När det hände mig första gången började jag gråta och jag fick skakningar i benen.
Om man då får hjälp att "pushandes" så tar man djupare andetag, håller kvar och jobbar genom att pusha hårt ut från magen och ner i underlivet.. lite som en krystandning under förlossningen.. underlivet slappar av mer då, vilket gör att det lättare öppnar sig och kan töja sig runt kuken som ska in... En av killarna som har stor erfarenhet av hur det är tog mig då i handen och sa att jag skulle låtsas som att jag födde barn, att det var samma sak fast nu skulle det stora in och inte ut. Tänk dig att du ligger på bb, ordentligt särade ben med knäna högt uppdragna och så krysta hårt, hela tiden.. pusha och låt högt så det hörs att du tar en grov fet kuk nu gumman.. och det hjälpte, både för tekniken men också för att jag blev mer upphetsad av hur han pratade till mig och höll mig i handen medan hans kompisar tittade på.
Citat:
Ursprungligen postat av
MasseyF
Det är lite intressant hur den här tråden har utvecklats. Först Disneygirl som startade den och nu du @misspigtail Flera kvinnor borde våga prata om detta, utan att bli kallade olika tillmälen.
Ja, när jag såg tråden och alla kommentarerna i den tänkte jag direkt att fler kvinnor borde gå in här och skriva. Sedan får man nog bara vara beredd på att det kommer tillmälen oavsett hur många bra män det är härinne som är seriöst intresserade av att få svar på sina frågor. Det verkar ändå alltid finnas män som hellre vill slutshamea... Det är säkert ganska många, fler kvinnor än ni tror, som kan tänka sig att vara med på ett gangbang bara förutsättningarna är de rätta