2020-05-03, 23:49
Medlem
Ankan-mannens avatar
Hur vanligt tror du det är. du som är i "branschen".
Citera
2020-05-04, 00:49
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebroffessor
Förekommer det droger på dessa så kallade "gb-sessions"?

hur tror du att du kommer känna om 10 år när du inte är så attraktiv längre för att vara "the center of attention" då du inte kommer ha 20 killar i kö som väntar, har du tänkt på detta?

Nej, inte på de som jag varit med på. Droger får inte förekomma på de klubbar som är seriösa med swingers. Jag tror heller inga som har det här som livsstil accepterar att droger inklusive alkohol förekommer i samband med träffar.

Jag har inte tänkt på det nej, tror inte det heller är avgörande, swingers finns i många åldrar.
Citera
2020-05-04, 02:59
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Varför ställer du upp på att bli utfrågad, vad ger de dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hur vanligt tror du det är. du som är i "branschen".

Jag kände mig väldigt ifrågasatt i en annan tråd jag startade. Jag undrade bara hur öppen man kunde vara om sina tidigare sexpartners när man går in i en ny relation. Jag var osäker om jag kunde berätta för min nya man eller om det var bättre att inte säga något. Jag kände att jag hellre skulle vilja berätta själv än att någon annan gjorde det eftersom en, eller kanske två av hans vänner vet vad jag gjort.

Reaktion blev att jag borde hålla tyst eftersom jag hade skämt ut mig och ingen kille ville ha en sån som jag. Att svara på frågor här, och inte i den andra tråden, är väl ett sätt för mig att visa att jag står för den jag är och vad jag gjort men samtidigt att jag gör det på ett ställe där det förhoppningsvis inte finns så mycket dömande och mer nyfikna. Vet inte om du förstod, men enkelt att stå upp för mig själv helt enkelt. Vägra att skämmas utan istället försöka berätta för dem som är intresserade och ta bort de värsta fördomarna.

Att jag är i branschen låter konstigt, det låter som det var någon slags prostitution. Det är det INTE. Om det är vanligt att tjejer har sex med män som delar på tjejer är inget jag kan uttala mig om egentligen. Bättre att ställa den frågan till killarna då, det har väl ett bra svar utifrån sin erfarenhet.
Citera
2020-05-04, 10:48
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Jag är bara nyfiken på vad du menar med stort. Tjejers ögonmått är inte alltid det bästa. En tjej måttade upp en normal-stor kuk för mig, vilket var jättestor. Jag tog fram ett måttband och mätte: 21 cm och 17 cm i omkrets, vilket är långt ifrån normalt. En annan tjej sade att hon blivit knullad av en ”aaaas stooor” kuk. Den var 19 cm lång och 15 cm i omkrets. Det är över medel, men inte ”aaaas stooor”.

Jo det är en upphetsande tanke att se sin egen tjej bli tagen av något som måste pressas in. Jag har fantiserat om det många gånger.

Ja, de är väl det som är grejen i det där killgänget, att de vill se tjejer få ta emot när det verkligen pressas in... för mig kan det också finnas någon slags "skitighet" i det som jag kan gå igång på.. att visa dem att det är som att föda barn.. fast omvänt.. det stora ska in, och jag ligger och krystandas och gnäller medan de ser på och blir kåta av det.... men då ska det ju verkligen vara "aaaas stoooort" som ska in, men det finns ju speciella dildosar också som är extremt stora och grova om det inte finns riktig kuk
Citera
2020-05-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misspigtail
Ja, de är väl det som är grejen i det där killgänget, att de vill se tjejer få ta emot när det verkligen pressas in... för mig kan det också finnas någon slags "skitighet" i det som jag kan gå igång på.. att visa dem att det är som att föda barn.. fast omvänt.. det stora ska in, och jag ligger och krystandas och gnäller medan de ser på och blir kåta av det.... men då ska det ju verkligen vara "aaaas stoooort" som ska in, men det finns ju speciella dildosar också som är extremt stora och grova om det inte finns riktig kuk

detta är intressant. Min flickvän har berättat om liknande situationer, från sitt tidigare liv. Jag tycker bara att det är upphetsande
Citera
2020-05-04, 13:40
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasseyF
detta är intressant. Min flickvän har berättat om liknande situationer, från sitt tidigare liv. Jag tycker bara att det är upphetsande

Jag med, just det där medvetna som ligger i det att de vill att man ska visa upp det ordentligt, att det är jobbigt och att man måste pushandas och jobba aktivt, tyckte jag mest om.. Antar att det var samma för din flickvän.
Citera
2020-05-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misspigtail
Jag med, just det där medvetna som ligger i det att de vill att man ska visa upp det ordentligt, att det är jobbigt och att man måste pushandas och jobba aktivt, tyckte jag mest om.. Antar att det var samma för din flickvän.
Ja, vi har krånglat oss igenom en del. Numera känns det som att vi är starkare än innan. För även om det kan finnas jobbiga tankar, så vågar man ventilera dem och ingen skam och skuld finns. Förutom ibland sexuellt relaterad skam(löshet) 😉
Citera
2020-05-04, 14:24
Medlem
Pushandas, intressant och häftigt 😊
Citera
2020-05-04, 14:35
Medlem
Det är lite intressant hur den här tråden har utvecklats. Först Disneygirl som startade den och nu du @misspigtail Flera kvinnor borde våga prata om detta, utan att bli kallade olika tillmälen.
Citera
2020-05-05, 00:59
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Pushandas, intressant och häftigt 😊

Ja, lite intressant faktiskt. "Pushandas" är att man inte andas så där ytligt och snabbt som det lätt blir när det gör ont och man är lite rädd och nervös och spänner sig... Det är lätt att man kommer in i en sådan ytlig och flämtig andning när det är en stor tjock grov kuk som ska in och det börjar göra ont när han pressar in den.. Det blir också lätt att det blir en negativ spiral när det börjar så för när det börjar göra ont så blir andningen ännu ytligare och då gör det bara ondare och ondare och man spänner sig mer och mer... När det hände mig första gången började jag gråta och jag fick skakningar i benen.

Om man då får hjälp att "pushandes" så tar man djupare andetag, håller kvar och jobbar genom att pusha hårt ut från magen och ner i underlivet.. lite som en krystandning under förlossningen.. underlivet slappar av mer då, vilket gör att det lättare öppnar sig och kan töja sig runt kuken som ska in... En av killarna som har stor erfarenhet av hur det är tog mig då i handen och sa att jag skulle låtsas som att jag födde barn, att det var samma sak fast nu skulle det stora in och inte ut. Tänk dig att du ligger på bb, ordentligt särade ben med knäna högt uppdragna och så krysta hårt, hela tiden.. pusha och låt högt så det hörs att du tar en grov fet kuk nu gumman.. och det hjälpte, både för tekniken men också för att jag blev mer upphetsad av hur han pratade till mig och höll mig i handen medan hans kompisar tittade på.

Citat:
Det är lite intressant hur den här tråden har utvecklats. Först Disneygirl som startade den och nu du @misspigtail Flera kvinnor borde våga prata om detta, utan att bli kallade olika tillmälen.

Ja, när jag såg tråden och alla kommentarerna i den tänkte jag direkt att fler kvinnor borde gå in här och skriva. Sedan får man nog bara vara beredd på att det kommer tillmälen oavsett hur många bra män det är härinne som är seriöst intresserade av att få svar på sina frågor. Det verkar ändå alltid finnas män som hellre vill slutshamea... Det är säkert ganska många, fler kvinnor än ni tror, som kan tänka sig att vara med på ett gangbang bara förutsättningarna är de rätta
Citera
2020-05-05, 01:57
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Tack så mycket för fina svar, jag fick definitivt svar på det jag frågade om. För mig är det viktigt att ha någon att dela böjelsen för GB och kinkysex med. Jag mår inte bra mentalt om jag själv ska ge mig in i den här världen igen. Eftersom även jag har svårt att tända på "vanlig" sex när jag ägnar mig åt GB och annan extremare sex.
Just nu har jag inga vänner eller någon flickvän som är åt det hållet, men jag hoppas det kommer. Vi kanske ses på någon klubb någon gång. Ta hand om dig och fortsätt bejaka dig själv!

Jag hoppas du kommer igång med gangbang igen, och hoppas verkligen vi kan ses i framtiden på någon av de klubbar du går på.
Citera
2020-05-05, 01:59
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Jouni
Tvättar du trosorna i 40, 60 eller 95 grader?

För det mesta funkar det med 40 grader, någon gång kanske i 60 grader om de är väldigt smutsiga, men aldrig i 95 för då blir de helt förstörda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in