2020-01-04, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Brukar de vara svarta män som är med?

Får alla ta dig i tvåan eller är de beroende på kukstorlek?

Brukar du neka många män pga utseende att vara med?

Det händer. jag har en fetish för svarta män och min dröm är att ha ett gb med enbart svarta män, de är dock inte så lätta att hitta åt.

Det beror så mycket på dagsformen och beroende på upplägget för kvällen. Ju fler killar det är desto svårare är det att få till dps då det blir en hetsigare stämning. Det är inte hur lätt som helst att ta i tvåan alltid. Det brukar funka en stund och tyvärr inte för dem med jättestora kukar.

Jag väljer ut alla som är med så ja utseende och personlighet är a och o. Jag har mycket bra kontakt med merparten av mina killar och vi träffas regelbundet på liknande tillställningar samt att jag bjuder in dem till mina kommande gangbangs eller rekommenderar dem till andras.
Senast redigerad av Disneygirl 2020-01-04 kl. 17:32.
Citera
2020-01-04, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Är det speciellt intimt att bli påsatt av fem främlingar du inte ens vet förnamnet på?
Hur känner du dig efteråt?
Kan du ha ett normalt förhållande?

Jag vet förnamnet på dem

Jag kan ha ett normalt förhållande, jag är tro det eller ej faktiskt värsta flickvänstypen utåt sätt.
Citera
2020-01-04, 17:46
Medlem
studenten777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneygirl
Det händer. jag har en fetish för svarta män och min dröm är att ha ett gb med enbart svarta män, de är dock inte så lätta att hitta åt.

Det beror så mycket på dagsformen och beroende på upplägget för kvällen. Ju fler killar det är desto svårare är det att få till dps då det blir en hetsigare stämning. Det är inte hur lätt som helst att ta i tvåan alltid. Det brukar funka en stund och tyvärr inte för dem med jättestora kukar.

Jag väljer ut alla som är med så ja utseende och personlighet är a och o. Jag har mycket bra kontakt med merparten av mina killar och vi träffas regelbundet på liknande tillställningar samt att jag bjuder in dem till mina kommande gangbangs eller rekommenderar dem till andras.

Svarta män är det överflöd av om du missat "det nya sverige"

Således finns möjligheter för din dröm att uppfyllas. Kan hända idag om du vill.

Men risken för våldtäkt / sjukdomar ökar ju, fast detta kanske är del av fantasin?
Citera
2020-01-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studenten777
Svarta män är det överflöd av om du missat "det nya sverige"

Således finns möjligheter för din dröm att uppfyllas. Kan hända idag om du vill.

Men risken för våldtäkt / sjukdomar ökar ju, fast detta kanske är del av fantasin?

Jag vet att det finns många svarta män men på de klubbar och sidor jag hänger på är de tyvärr en bristvara. Att vldtäkt skulle öka har jag svårt att se, killar som söker sig till de här sammanhangen är väldigt smarta, verbala och ofta högutbildade. Det är en krydda i ett annat väldigt strukturerat och hektiskt liv.
Citera
2020-01-04, 17:52
Medlem
Svantevits avatar
Är du lättfotad i vardagen också? Suger av kollegor på firmafesten etc?
Citera
2020-01-04, 18:00
Medlem
Har du eller äter du medicin mot psykisk ohälsa?
Citera
2020-01-04, 18:01
Medlem
Hallsakaefts avatar
HHur mår du om du tex tar en vecka utan tillgång till internet och inte går på några sexträffar överhuvudtaget osv?

är du en som måste ha bekräftelse konstant ?
Citera
2020-01-04, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Är du lättfotad i vardagen också? Suger av kollegor på firmafesten etc?

Nej inte alls, jag är inte lättfotad alls. Jag är den i kompiskretsen som aldrig raggar på krogen eller typ drar hem ett one-night-stand. Aldrig sugit av ngn kollega
Citera
2020-01-04, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
HHur mår du om du tex tar en vecka utan tillgång till internet och inte går på några sexträffar överhuvudtaget osv?

är du en som måste ha bekräftelse konstant ?

Jag har inga sociala medier och sexfester går jag på kanske 6 stycken/år. Mina gangbangs har jag ca 6 st/år också. Fetischklubbar går jag på ca 1 gång varannan vecka, men det är inget sexuellt där utan mest bara träffa vännerna.
Citera
2020-01-04, 18:06
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneygirl
Det är ingen cuckold relation, han är med och dunkar på mig. Han är mer testo än många andra män.
Hur ofta har han gangbang själv med flera tjejer?
Citera
2020-01-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Har du eller äter du medicin mot psykisk ohälsa?

Nej inga mediciner och ingen psykisk ohälsa.
Citera
2020-01-04, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Hur ofta har han gangbang själv med flera tjejer?

Aldrig, men det händer att han är på andra tjejers gangbang.

Han är en gangbang kille och detta är hans turn on. Han skulle inte få ut så mycket av att vara själv med fem tjejer, förutom att känna sig stressad och tycka att han inte hinner med alla lika mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in