Citat:
Ursprungligen postat av
Knotknet
Kul med Gangbang, det var många år sedan jag höll på med det. Jag känner stor beundran för en kvinna som dig, som bejakar din sexualitet. Jag har lite frågor som jag gärna skulle vilja att du försöker svara på.
Hur viktigt är det som händer i hjärnan på dig innan, under och efter? Kan du tända mer på om du vet bakgrunden på de män som knullar dig? T.ex om det är en lärare, polis, förälder, VD et.
Hur är känslan efteråt på ett lyckat GB jämfört när du har haft en riktigt bra sexakt med en partner? Går det att jämföra de känslorna euforin etc?
Har dina GB-sessioner gjort att du har svårare att tända på "vanligt" sex, eller känner du att du behöver grövre och mer kinky grejer för att bli kåt?
Jag förstår att det socialt inte går att vara öppen med den här livsstilen, men i en perfekt värld skulle det berika dig sexuellt om du kunde vara öppen med att du är en GB-tjej, eller är det den hemliga livsstilen tändande i sig?
Känner du dig undergiven eller känner du att du har övertaget mot männen i dina GB?
Vilka egenskaper ska en GB-man ha som knullar dig för att du ska tända som mest? Är det utseende, fysik, beteende, ålder, social bakgrund osv?
Ha det riktigt bra, du inspirerar till att börja med GB igen.

Tack för att du peppar och ger uppmuntran, jag tycker om män som förstår att ”hjälpa” flickor på traven med uppmuntran att ta steget i stället för slutshameing som många håller på med här på Flashback. Jag ska försöka svara på dina frågor.
Hur viktigt är det som händer i hjärnan på dig innan, under och efter? Kan du tända mer på om du vet bakgrunden på de män som knullar dig? T.ex om det är en lärare, polis, förälder, VD et.
Det är otroligt viktigt, jag skulle säga att det är minst 90% av upplevelsen att min gärna går i gång på det som händer. Före är det nervositeten att jag ska göra något som är så förbjudet, under jobbar jag mycket med skamkänslor och känslan att vara utlämnad vilket får mig att lägga upp mig helt, jag tappar liksom kontrollen mycket då och går in i rollen att bli objektifieras och vara deras, då kan jag även tända på om männen använder vissa ord som förstärker den känslan och får min hjärna att släppa taget helt om vem jag är i vanliga fall. Efteråt behöver jag ganska mycket närhet, gärna en kram. Jag kan ibland fantisera om att männen som knullar mig vet vem jag är, att de sett mig hämta barn på förskolan, att det är män som kommer att känna igen mig efteråt på gatan osv. Annars spelar det inte så stor roll vilka det är.
Hur är känslan efteråt på ett lyckat GB jämfört när du har haft en riktigt bra sexakt med en partner? Går det att jämföra de känslorna euforin etc?
Det är ju inte riktigt samma sak, eftersom när jag är med en partner så är det ju mer intimt och känslosamt eftersom det handlar om en relation som vi har och kommer att fortsätta ha. I ett gangbang så är det ju mer sexet i sig som ger en känsla av ”smutsigthet” och brutalitet som inte finns när jag har intim sex med min partner. Jag gillar båda…
Har dina GB-sessioner gjort att du har svårare att tända på "vanligt" sex, eller känner du att du behöver grövre och mer kinky grejer för att bli kåt?
Ja, definitivt.
Jag förstår att det socialt inte går att vara öppen med den här livsstilen, men i en perfekt värld skulle det berika dig sexuellt om du kunde vara öppen med att du är en GB-tjej, eller är det den hemliga livsstilen tändande i sig?
Både och. Ibland kan jag fantisera om att jag levde i en värld där kvinnor var mäns ”egendom” på ett annat sätt än i dag. Jag har inget emot att det är jämställt och jag är tacksam för de kvinnor som har kämpat för att jag ska få de möjligheter som jag har i dag. Men sexuellt kan jag sakna att ett samhälle där gangbang inte måste hållas så tabu eftersom många anser det kvinnoförnedrande, vilket det ju på ett sätt också är (om man som jag tänder på att vara undergiven) men samtidigt är det ju väldigt bejakande. Samtidigt är det ju att det är så tabu som gör att det blir tändande. Att vara en helt vanlig tjej, men samtidigt ha den där hemligheten.
Känner du dig undergiven eller känner du att du har övertaget mot männen i dina GB?
Egentligen har jag ju all makt, det räcker att jag säger nej, sluta. Så blir det så, men jag känner det int så, att det är jag som har makten. Jag är undergiven och det är den känslan jag vill ha i gangbanget att jag är underlägsen männen och att det är de som bestämmer, även om det inte är så.
Vilka egenskaper ska en GB-man ha som knullar dig för att du ska tända som mest? Är det utseende, fysik, beteende, ålder, social bakgrund osv?
Det viktigaste som jag tycker är såklart att det är någon som tar för sig men som samtidigt är lyhörd för den upplevelsen jag söker. Ålder, vikt, etnicitet och utseende har faktiskt aldrig varit speciellt viktigt för mig. Ibland kan det vara att jag vill ha en viss känsla, oftast lite ”svart skitighet” i det på temat att jag blir utnyttjad, då funkar det bra med män som förstärker den känslan. Då kan det funka extra bra med invandrarmän, eller äldre män.
Ha det bra du med, och hoppas du kommer igång igen med gangbang. Hoppas det var svar på dina frågor?