Är det någon här som provat Biltemas relativt billiga glödstift?
Dom kostar ca 1/4 jämfört med Mekonomen. Men frågan är om dom fungerar mer än ett halvår. Det är ju inte helt lätt att byta dom heller. Man får ju som sagt vad man betalar för.
Vågar du inte chansa så köp mekonomens. Men jag kan inte tänka mig att ett glödstift från biltema fungerar nämnvärt sämre än det dyrare från mekonomen..
Personligen har jag alldrig haft problem med mekonomens glödstift (jobat på en minder verkstad som köpte det mesta därifrån så det blev några byten).
Men biltemas därimot verkar inte hålla mer än 50 mil.
Det blev biltemastift. Original skulle kosta 250kr/St. 1000 spänn känns lite saftigt för en uppsättnig, särskilt på en 20 år gammal bil. Dom lämnar ett års garanti.
Du har gjort bort dig. SOm jag skrev innan så håller inte biltema glödstift. Har även pratat med en som bara renoverar dislar och en 60%-70% som kommer in och säger att deras bil är svårstartad fast relativt nya stift beror på biltema stiften.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!