• 1
  • 2
2020-01-03, 08:24
Medlem
Bröderna Emil och Viktor Beer och deras kusin Joel som gör filmer och serier på bl.a. Tv
Nu senast serien Skolan. Har oxå gruppen I Just Want To Be Cool
Citera
2020-01-03, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilshakan
Bröderna Emil och Viktor Beer och deras kusin Joel som gör filmer och serier på bl.a. Tv
Nu senast serien Skolan. Har oxå gruppen I Just Want To Be Cool

Dom gör videos för 12-åringar, är duktiga på videoredigering men dessvärre talanglösa när det kommer till skådespel och humor.
Det är ungefär allt som är värt att veta om dessa två.
Citera
2020-01-03, 12:05
Medlem
Undrar om de tycker att materialet är kul själv eller om de bara riktar in sig mot barn. De verkar inte ha utvecklats nämnvärt sedan början på karriären.
Citera
2020-01-03, 12:12
Medlem
En utav grabbarna är tillsammans med pop-artisten/rapparen "Ros". Hon verkar ha en rätt så fet och fin röv så lite avis är man ju
Citera
2020-01-03, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
En utav grabbarna är tillsammans med pop-artisten/rapparen "Ros". Hon verkar ha en rätt så fet och fin röv så lite avis är man ju

Haha detta var fan något nytt för mig. Hur fan fann dom varandra, känns som killarna är gymnasiekillar fast dom är ~25 allihopa. Och Ros känns ändå på tok för kreddig och cool för dom, vilken överraskning. Grattis till vem det nu är som lyckats med denna bedrift.
Citera
2020-03-22, 06:58
Bannlyst
Är kusinen Joel (?) bög?
Citera
2020-10-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Dom gör videos för 12-åringar, är duktiga på videoredigering men dessvärre talanglösa när det kommer till skådespel och humor.

Snarare för 10-åringar.

Citat:
Ursprungligen postat av vandtian
Undrar om de tycker att materialet är kul själv eller om de bara riktar in sig mot barn. De verkar inte ha utvecklats nämnvärt sedan början på karriären.

Skulle de utvecklas (om förmågan ens finns där) skulle de förlora sin publik på en millisekund. 10-åringar gillar trams & omogen humor utan finess & intelligens, inget konstigt med det egentligen.

Om jag var tvungen att gissa, pistol mot huvudet, så ja, de tycker förmodligen att de är roliga & begåvade själva.
Citera
2021-04-06, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop

Tyckte dom var roliga när jag va yngre. Sedan gick trion med i nätverket Splay (numera kallat för Splay One) år 2013 som är ett nätverk för Youtubers/influencers i norden. Detta hade inte så stor påverkan på deras sketcher fram tills kanske 2016 då jag tror att dom har blivit mindre självständiga och mer styrda av Splay. Nu för tiden gör gruppen inget mer än att göra dagens barn korkade skulle jag vilja påstå.

Men pengar är ju förstås väldigt lockande.
Citera
2022-11-05, 14:48
Medlem
populopiduss avatar
Det är fan en bedrift att dom hållit på så pass länge utan att utvecklas någonting. Hur är det ens möjligt?
Citera
2022-12-15, 15:56
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Hur klarar någon att titta på en video i mer än 15 sekunder med dessa?
Citera
2023-10-18, 22:12
Medlem
kukflashs avatar
Vad är det för fel på han som är glosögd? Det verkar som dom blivit kända enbart pga honom och hans konstiga utseende
Citera
2024-01-06, 17:42
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Vad är det för fel på han som är glosögd? Det verkar som dom blivit kända enbart pga honom och hans konstiga utseende

Är någon av dom glosögd?

Dom har en podcast som heter "Vad?", son jag lyssnat på sporadiskt. Kan emellanåt vara ganska underhållande faktiskt. Väldigt hjärndött dock

Och jag förstår verkligen inte hur någon av dom är i samma ålder som mig, INGEN av dom som är med, absolut INGEN känns som att dom är en dag över 17, låter som att dom alldeles nyss kommit i målbrottet och rör sig ungefär som aspisar gör.

Joel är väl den som är roligast av dom, och faktiskt verkar vara den som kliver utanför dörren ibland
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in