2020-01-07, 01:15
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Jag har också tänkt så, att de kanske ger sig på Trump personligen. Öga för öga typ. USA tog en av våra högt uppsatta personer, då tar vi en av era högt uppsatta personer. Har även funderat att de kan lura på det i ett-två år innan det kommer ett mordförsök på Trump.

Det skulle väl isåfall inte vara någon som helst skillnad gentemot någon annan president under krig?

Eller tror ni man skulle avstått andra presidenter som mål och Trump skulle ha någon särställning?
Citera
2020-01-07, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Det skulle väl isåfall inte vara någon som helst skillnad gentemot någon annan president under krig?

Eller tror ni man skulle avstått andra presidenter som mål och Trump skulle ha någon särställning?
Minns ni när Trump ville bomba sönder Assad i Syrien men då de sa ifrån i Vita Huset?
Citera
2020-01-07, 01:25
Medlem
Citat:
Jag har också tänkt så, att de kanske ger sig på Trump personligen. Öga för öga typ. USA tog en av våra högt uppsatta personer, då tar vi en av era högt uppsatta personer. Har även funderat att de kan lura på det i ett-två år innan det kommer ett mordförsök på Trump.

Är ju en del av det jag pekar på när jag säger Trumpeten inte vet vad han håller på med och har sitt huvud långt up i sitt arsle och varken ser eller hör nått när han släpper en brakare som att mörda Sulemani och hans Irakiske motpart och 4 snubbar till! Trumpetens ego gör honom sårbar i framtiden.

Idag har han en blandning av privatarme och federala personskydd eftersom han inte litar på deepstate och det med rätta , när en president kliver av får denne en betydligt mindre kadre av federalt privatskydd som betalaa via skatter , Trumpeten kommer då inte att ha råd att betala för det lika stora privatskydd han nu har därav blir han en lätt måltavla senare och med huvet up i sitt eget arsle tänker han inte så långt och necocons och alla de andra psykopaterna kommer naturligtvis att skratta torrt om Iran slår till om de nu gör det vilket jag är tveksam till, de är betydligt mera härdade än sådana små pettitesser som Trumpeten , de vill få USA att lida utav hellvete efter att suttit i embargo under årtioenden och då är Trumpeten småpotatis i sammanhanget.
Senast redigerad av PutinsPutain 2020-01-07 kl. 01:37.
Citera
2020-01-07, 01:34
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Minns ni när Trump ville bomba sönder Assad i Syrien men då de sa ifrån i Vita Huset?

Jag minns.

Vart vill du komma?
Citera
2020-01-07, 01:36
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutinsPutain
Är ju en del av det jag pekar på när jag säger Trumpeten inte vet vad han håller på med och har sitt huvud långt up i sitt arsle och varken ser eller hör nått när han släpper en brakare som att mörda Sulemani och hans Irakiske motpart och 4 snubbar till! Trumpetens ego gör honom sårbar i framtiden.

Idag har han en blandning av privatarme och federala personskydd eftersom han inte litar på deepstate och det med rätta , när en president kliver av får denne en betydligt mindre kadre av federalt privatskydd som betalaa via skatter , Trumpeten kommer då inte att ha råd att betala för det lika stora privatskydd han nu har därav blir han en lätt måltavla senare och med huvet up i sitt eget arsle tänker han inte så långt och necocons och alla de andra psykopaterna kommer naturligtvis att skratta torrt om Iran slår till om de nu gör det vilket jag är tveksam till, de är betydligt mera härdade än sådana små pettitesser som Trumpeten , de vill få USA att lida utav hellvete och då är Trumpeten småpotatis i sammanhanget.

Ja precis. De skulle kunna slå till efter hans ämbetesperiod när han tror att allt är lugnt och han ska spela golf och dricka Dry-martini. Men som du säger så är de ju förbannade på hela USA och nöjer sig nog inte med bara Trump.
Citera
2020-01-07, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Jag minns.

Vart vill du komma?
Vill säga det att han har haft önskemål att döda världsledare innan.

Han är lite konstig då han har hoppat från att vara republikan till demokrat några gånger.

Trump registered as a Republican in Manhattan in 1987 and since that time has changed his party affiliation five times. In 1999, Trump changed his party affiliation to the Independence Party of New York. In August 2001, Trump changed his party affiliation to Democratic. In September 2009, Trump changed his party affiliation back to the Republican Party. In December 2011, Trump changed to "no party affiliation" (independent). In April 2012, Trump again returned to the Republican Party.

Jag tror Iran kommer att grab him by his pussy.
Citera
2020-01-07, 01:43
Medlem
Citat:

Detta är ett intressant spår!

Just att skapa splittring, när USA redan är så polariserat, kan visa sig fördelaktigt för Iran.

Sen är det ju en fråga om utförandet.

Men demokrater i USA och de europeiska stormakterna är moderata och vill inte ha en eskalering. Trump har mer problem med dem än Iran i sig självt, på sätt och vis.
Citera
2020-01-07, 01:43
Medlem
Tryckallan74s avatar
Undrar om Trump kommer att våga ha sina möten utomhus efter detta? En duktig sniper kan ju sitta rejält långt därifrån!
Citera
2020-01-07, 01:44
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Fler pausbilder från Iran pre 1979:

https://www.albawaba.com/slideshow/i...lution-1191998

Får löfven fria händer och ger bort sverige till sina väljare kanske vi får uppleva samma sak här...

Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Hur tittar man på Fox bred?
Här kan man följa utvecklingen av läget efter att solimander dog av en drönarraket.
http://www.freeintertv.com/view/id-1799

Nu är det typ lugnt och nu pratas det mycket om Trump vs obamas syn på kontakten med Iran, och annat för och emot nertagningen av terror generalen.

Kanske förbereder sig islamisterna för terrordåd runt om i världen.
Senast redigerad av beaver_se 2020-01-07 kl. 01:53.
Citera
2020-01-07, 01:45
Medlem
Tja, hade inte CIA och MI6 störtat Mossdeq så hade Iran vart så som på bilderna idag. Så vartän man tittar närmare i världen där det är oroligheter så ser man fotspåren av CIA dojjor.

FOX är numera fullskale CNN, den ende som bromsar lite granna är Tucker märkligt att han tillåts medans resten av kanalen sjunger deepstate lovsånger!
Senast redigerad av PutinsPutain 2020-01-07 kl. 01:49.
Citera
2020-01-07, 01:59
Medlem
Citat:
Ja precis. De skulle kunna slå till efter hans ämbetesperiod när han tror att allt är lugnt och han ska spela golf och dricka Dry-martini. Men som du säger så är de ju förbannade på hela USA och nöjer sig nog inte med bara Trump.

Många tänker att det är en eventuell hämnd, för det första är en president högre än en general och för det andra är Amerikanernna långt bättre på riktade mord om Ayathollan vill börja det spelet. För det tredje lämnar dom Trump sista lösningen för överlevnad till att tvingas radera ut hela Iranska ledarskapet om han får nys på planerna, och det fick han på Soleimanis planer.
Citera
2020-01-07, 02:27
Medlem
beaver_ses avatar
Finns en del videor på liveleak som berör Iran konflikten, så det kan vara värt att titta in där ibland.
Intressant att höra Hillary hota Iran hon som är demokrat...
https://www.liveleak.com/view?t=n8Gb_1578297579
I Would Attack Iran
Position of Hillary Clinton on Iran

https://www.dailymail.co.uk/news/art...lls-Trump.html
Is Iran threatening another Lockerbie? President Rouhani makes sinister veiled reference to 1988 Pan Am bombing that killed 270 people as incredible photos show Qassem Soleimani's funeral from space

Har vi en världssterrorism att vänta oss av de galna muslimerna i Iran?
Kanske dax att sända hem muslimerna från svedala, för oss svenskars säkerhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in