Citat:
Ursprungligen postat av
PUBG2018
Du är en galen psykopat och stödjer mobbarna. USA är ett direkt hot mot världsfreden då det är USA som INVADERAR andra länder, det bästa vore att alla bojkottade dem hårt. Europa, Asien, Afrika och Sydamerika! Eventuellt att alla länder stöttade grupperingar vilket skulle lede till inbördeskrig i landet!
Ungefär vad jag skrev i ett tidigare inlägg.
Min tro är att USA förr eller senare faller samman som Sovjet gjorde och splittras. Mitt tips är att då Texas lämnar först. Även Florida rätt tidigt.
Imperier brukar inte bestå.
Det kan även komma en militärkupp i USA. Kanske vore bra tror jag. Militärer är ofta klokare än politiker.
Ska bli intressant att se hur mycket hjälp Iran får av andra länder vid ett
verkligt angrepp på landet. Då avser jag alltså ett riktigt angrepp och inte symboliska små raketer som "världspolisen" avfyrar mot landet.
För hämnd för morden kommer ju förr eller senare.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Inte heller Netanyahu bör tilläggas och du måste ha en väldigt skruvad uppfattning om vad som ger makt. Trump har just reducerat USA:s inflytande i regionen betänkligt inte bara i Irak/Iran. Jag är ganska övertygad om att han senaste tilltag med att hota att bomba religiösa mål i Iran inte faller väl ut ens hos prinsarna i Gulfstaterna.
Nej precis.
Flera platser i Iran har stor betydelse även för sunni.