2020-01-02, 16:02
Medlem
Jag hade personligen installerat alla appar och brjat leta nya dag 1. Du borde gra detsamma, bra att f lite distans, man knner sig bara mer vrdels av att sitta och deppa hemma ensam.
Citera
2020-01-02, 16:08
Medlem
Du ska bara vara glad om hon hittat en annan man att lgga sin skit p.

nnu bttre r det fr dig om han r rik, naiv och har stor FB-dase. D kommer hon aldrig mer besvra dig. Vilket du kommer inse r riktigt bra nr du vl ftt lite distans.
Citera
2020-01-02, 16:15
Bannlyst
Det r inget konstigt. Och tjejer vet instinktivt att det lttaste sttet att g vidare frn ett frhllande r att brja trffa ngon annan direkt.

Detta beteende r vanligare ju mer osker mnniskan r.. Mer emotionellt stabila mnniskor brukar ta lite tid eftert och lta sig sjlv srja och minnas allt det bra och dliga. Fundera p vad som gick fel en stund fr att sen brja harva. Medans oskra bara slnger sig in i ngot nytt som sllan kommer hlla.

Det kallas fr Rebound.

S du kan gotta dig med att det dr kommer inte o hlla lnge. Knns frmodligen som ett knivstick, men andra sidan fanns det ngot som gjorde att hon valde dig ver honom redan frn brjan!

Bryt kontakten helt istllet.
Citera
2020-01-02, 16:23
Medlem
Behver inte vara s att hon haft han medans ni var tsm. alla vet att en brud kan hitta en ny samma dag det tar slut.Jag tycker det r bra att hon berttat till dig och drmed slkt hoppet hos dig redan nu och du kan slppa henne fortare. Jag tycker du ska skita i henne nu, m dligt kommer du gra med om ngra mnader r hon glmd. Trffa en ny kan du ocks gra med vi som r lite ldre vet att sdant fungerar bara om du inte hade kta knslor fr hade du det s r det ingen som kommer kunna slcka saknaden mer n fr stunden.
Citera
2020-01-02, 16:41
Medlem
Exakt samma skit hnde med mig... Jvla fitta. Blir lack bara jag tnker p det.
Citera
2020-01-02, 16:48
Medlem
Vansterpartiets avatar
Typiskt kvinnligt beteende som kallas "Monkey branching". Det finns alltid en bttre gren, om grenen r mjlig att n utan att ramla ner r en annan frga.
Citera
2020-01-02, 16:58
Medlem
Snarkarens avatar
Det gr ungefr 2 mn p 1 kvinna i Sverige, sjlvklart hittar kvinnan en ny man snabbare n en man hittar en ny kvinna.
Citera
2020-01-02, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700

Det kallas fr Rebound.

S du kan gotta dig med att det dr kommer inte o hlla lnge.

Mjaa. Hade en kollega som va ihop med en kille 2 r. Det tog slut, hon va singel en mnad och blev ihop med en ny som hll 3 r.
Citera
2020-01-02, 17:26
Medlem
Prayuths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hafflund
Som titeln lyder s har mitt ex p ett halvr skaffat en ny DIREKT, vi gjorde ett gemensamt beslut att gra slut d det ej fungerade p slutet och bda mdde riktigt dligt psykiskt. Men efter ngra dagar s har hon hittat en ny, ingenting officiellt men hon sa det rakt framfr mig.

Hur kan de g s snabbt nr hon sjlv satt och grt och mdde piss fr ngra dagar sen.

Vad kan jag gra fr att glmma henne nu, vill inte ha henne i mitt huvud, hon frtjnar inte det.

Varfr sger hon det rakt till mig nr hon vet att ja saknar henne och skulle m piss om ja fick reda p det?

r det hr vanligt?

Vad menar du med det? Skaffade hon en ny direkt efter ni gjorde slut eller tog det ett halvr?
Citera
2020-01-02, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
Mjaa. Hade en kollega som va ihop med en kille 2 r. Det tog slut, hon va singel en mnad och blev ihop med en ny som hll 3 r.

3 r r ingen siffra.. Det r typ brjan p ett frhllande.

Ett rebound r dmt att misslyckas och failar ungefr 99% av gngerna.

Frmodligen var din kollega lite mer hlsosam.
Citera
2020-01-02, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
3 r r ingen siffra.. Det r typ brjan p ett frhllande.

Ett rebound r dmt att misslyckas och failar ungefr 99% av gngerna.

Frmodligen var din kollega lite mer hlsosam.

Beror ju p vilket perspektiv man har. Vissa skulle sga att inget varar fr evigt och att 3 r r rtt lnge fr en ung person.

Vad baserar du ditt uttalande angende hlsosam p?
Citera
2020-01-02, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
Beror ju p vilket perspektiv man har. Vissa skulle sga att inget varar fr evigt och att 3 r r rtt lnge fr en ung person.

Vad baserar du ditt uttalande angende hlsosam p?

Du skrev ju att hon var singel i en mnad.

Mnga otroligt oskra och fega tjejer jag har haft har gtt vidare redan efter ngra dagar.
Min frsta dumpade mig fr att jag inte ville ha barn. Sen efter ngon dag/ngra dagar sg jag henne st och hlla handen med ngon annan. Dessa fick barn sen. Och sen brts det frhllandet och hon hoppade till ngon annan direkt igen.

Du sa att din kollega vntade i ngon mnad. Det tyder ju p att hon har ett litet hlsosammare tnk. Kanske tog en period att srja o sen hittade krleken p nytt igen.

3rs strecket skulle jag sga att det r ungefr vid den tiden man kan fundera p om man ska flytta ihop med varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in