2019-12-30, 22:34
Medlem
quts avatar
Jag frsker lite d och d hitta lite kring hur Michael Schumacher mr och om han har nn vg tillbaka verhuvudtaget. Han har tydligen bestmt tidigt att han ska hllas i hemlighet om olyckan skulle vara framme med typ dessa skador han nu kmpar med.
Till och med hans manager Willi Weber hlls utanfr,,,,,, lite imponerande att hlla sitt liv nu s hemligt.

Flashback brukar hitta det mesta.

Den frre F1-stjrnan sgs leva sitt liv i ett hus i schweiziska Geneve med en boyta p 730 kvadratmeter.

Dr har familjen frvandlat Schumis gamla kontor till ett gigantiskt sjukrum med allt vad du kan finna p ett vanligt sjukhus finns.

Och stndigt vervakas 49-ringen av tio personer som hjlper till med rehabiliteringen. Det rr sig om allt frn lkare, sjukskterskor och sjukgymnaster till personliga assistenter.

Jag kan naturligtvis inte sga ngot om Michael Schumachers skick. Men rent generellt kan jag sga av nervvvnad som frstrs i hjrnan eller ryggmrgen normalt sett inte kan repareras. Det skiljer sig frn vvnad p huden eller i levern dr cellerna ltt kan regenereras, sger professor Tobias Bonhoeffer, expert inom neurovetenskap, till tidningen.
2019-12-30, 22:53
Medlem
H4NDL4RNs avatar
(FB) 2013-12-28: Michael Schumacher allvarligt skadad i skidolycka

Finns lite att lsa dr redan...
2019-12-30, 23:49
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H4NDL4RN
(FB) 2013-12-28: Michael Schumacher allvarligt skadad i skidolycka

Finns lite att lsa dr redan...