2006-03-22, 16:02
Medlem
graFFes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Jag måste vara helt sjuk. Jag garvar ihjäl mig åt era sjuka skämt. Riktigt råa. Kan man inte kombinera dagisbarn med fågelinfluensan. Man lägger en jävla massa döda fåglar bredvid ett dagis och börjar skrika helt hysteriskt att alla ska dö när dom små liven springer ut för att leka. När dom börjar böla och ser ledsna ut skriker man April April era dumma jävla CP barn. eller ...?

Ja
2006-03-22, 16:26
Medlem
Kicker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Jag måste vara helt sjuk. Jag garvar ihjäl mig åt era sjuka skämt. Riktigt råa. Kan man inte kombinera dagisbarn med fågelinfluensan. Man lägger en jävla massa döda fåglar bredvid ett dagis och börjar skrika helt hysteriskt att alla ska dö när dom små liven springer ut för att leka. När dom börjar böla och ser ledsna ut skriker man April April era dumma jävla CP barn. eller ...?
meeen luugn nu pojk

Jag vågar inte riktigt dra den där med att jag är gay till morsan. det kan bli så jobbigt Skämtet kanske leder till en anna familjekris
2006-03-22, 17:33
Medlem
-Q-s avatar
Man får se till att ragga upp ett one-night-stand på krogen den 24-25mars, sen ringer man veckan efter. Och snyftar i luren att man precis fått reda på att man har aids. Låta henne svälja det ett tag innan man säger orden...
Eller om du fått nummret, ringa upp henne och träffa henne över en fika, och säga det då...
Eller ringa kvällen innan 1a april och säga det...sen väntar man till dagen efter med att ringa och säga april april

En sak jag brukar göra själv är att ta en lite flickas hund (olika flickor varje gång, en gång en pojke i brist på flickor) och slå hjäl den med ett basebollträ (jag har använt grova pinnar vid ett par tillfällen, men saksamma), sen lägger jag den på gatan och hämtar ut flickan och pekar på hunden och säger att den har blivit överkörd. I nästan samtliga fall har flickan börjat storlipa och springa fram och böja sig ner över hunden. Jag låter flickan lipa ett tag innan jag säger "APRIL APRIL! Den blev inte överkörd, jag slog hjäl den med den här!" så visar jag det blodiga basebollträt med den givande effekten att flickan börjar gråta från mycket till jävligt mycket...de gånger flickan inte gjort det har man fått svinga ett slag mot hennes näsa för att få samma effekt...
2006-03-22, 18:17
Medlem
SchizofrenPappas avatar
Du kan ju alltid säga till nån i din släkt att nån fått cancer och är döende. Sen då de börjar gråta så sparkar du dom på njuren, pissar och spottar på dom och säger att det är sant, fast det då inte är det. Sen är det bara att vänta tills de kan ställa sig upp då du säger APRIL! Sen om det hotar p.g.a de du gjort är det bara att tända eld på huset och säga April igen
2006-03-22, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Hmm, jag tycker att mitt beteende är mer ostört än barnens. En majoritet av dem blir hysteriska och bara skriker, en liten del av gruppen brukar helt enkelt bryta ihop totalt och ligger i fosterställning och hyperventilerar.

Det kallar jag stört beteende.

Hahaha, skulle vilja se när du gör det! vore roligt
2006-03-22, 19:31
Medlem
paridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
En sak jag brukar göra själv är att ta en lite flickas hund (olika flickor varje gång, en gång en pojke i brist på flickor) och slå hjäl den med ett basebollträ (jag har använt grova pinnar vid ett par tillfällen, men saksamma), sen lägger jag den på gatan och hämtar ut flickan och pekar på hunden och säger att den har blivit överkörd. I nästan samtliga fall har flickan börjat storlipa och springa fram och böja sig ner över hunden. Jag låter flickan lipa ett tag innan jag säger "APRIL APRIL! Den blev inte överkörd, jag slog hjäl den med den här!" så visar jag det blodiga basebollträt med den givande effekten att flickan börjar gråta från mycket till jävligt mycket...de gånger flickan inte gjort det har man fått svinga ett slag mot hennes näsa för att få samma effekt...

Annars om man känner nån med liknande hund kan ma ta den hunden å slå ihjäl!
Åsså när tjejen blir jättelessen över att hennes älskade hund dött och bla bla bla, så smyger man iväg och hämtar den levande hunden!! Sen får man ha sex med henne!!!
2006-03-23, 17:46
Medlem
Kicker.s avatar
nu börjar jag bli rädd. nu skrivs det sjuka saker haha

Inga som man kan....göra på riktigt?
2006-03-30, 20:00
Medlem
Kicker.s avatar
faaan. två dagar kvar. måste få en idé nu. fet bump 2k 6
2006-03-30, 20:54
Avslutad
Jag gillar det där med fåglarna. Döda en massa fåglar lägg dem i någons trädgård. När trägården spärrats av o fyllts med folk från SVA, i NBC-dräkter. Så hoppar du fram:
APRIL, APRIL, ERA DUMMA SILL!!!
2006-03-30, 21:28
Medlem
Arthur Dents avatar
Jaha, ja. Och här var det amatörernas afton i att sitta och spekulera fram smaklösa och taktlösa aprilskämt. Då måste jag ju berätta om min egen favorit, som visserligen kräver en hel del planering, men i gengäld ger mången glada skratt och hurrarop.
Nyckeln är att vara ute i god tid, bestämd och målinriktad. Utrymme för misstag finns inte.
Det hela går ut på att man fyller i och skickar in en ansökan om adoption.
Själv valde jag att ansöka om en liten kines, dels för att de är små och roliga, och dels för att resan blir väldigt lång och traumatisk för barnet (som gärna får ha någon form av handikapp)
Viktigt här är naturligtvis att barnet anländer den 1 april. Ni möter barnet på flygplatsen, kramar det, ger det en leksak och pussar lite på det.
Sen tittar ni barnet (som bör vara i tre-årsåldern) djupt i ögonen, och förklarar (tolk) den svenska traditionen med aprilskämt.
Sen skrattar ni åt barnet och skriker: April, april din dumma kinessill.
Därefter tar ni tillbaka leksaken, och sätter den lille kinesen på nästa flyg tillbaka till Kina.
Glöm för allt i världen inte filmkamera.
2006-03-30, 21:49
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Jaha, ja. Och här var det amatörernas afton i att sitta och spekulera fram smaklösa och taktlösa aprilskämt. Då måste jag ju berätta om min egen favorit, som visserligen kräver en hel del planering, men i gengäld ger mången glada skratt och hurrarop.
Nyckeln är att vara ute i god tid, bestämd och målinriktad. Utrymme för misstag finns inte.
Det hela går ut på att man fyller i och skickar in en ansökan om adoption.
Själv valde jag att ansöka om en liten kines, dels för att de är små och roliga, och dels för att resan blir väldigt lång och traumatisk för barnet (som gärna får ha någon form av handikapp)
Viktigt här är naturligtvis att barnet anländer den 1 april. Ni möter barnet på flygplatsen, kramar det, ger det en leksak och pussar lite på det.
Sen tittar ni barnet (som bör vara i tre-årsåldern) djupt i ögonen, och förklarar (tolk) den svenska traditionen med aprilskämt.
Sen skrattar ni åt barnet och skriker: April, april din dumma kinessill.
Därefter tar ni tillbaka leksaken, och sätter den lille kinesen på nästa flyg tillbaka till Kina.
Glöm för allt i världen inte filmkamera.

Haha

Själv brukar jag hitta random spinkig självmordsbenägen fjortis och dra hem för att börja våldta, när jag väl ska stoppa in den låtsas jag ångra mig vilket brukar göra dom väldigt lättade, låter dom vara ett tag sen skriker jag "APRIL APRIL din dumma fjortissill, jag ångrade mig inte alls" och så våldtar jag dom ändå.

Annars kan man ju alltid lura nån luffare att man tänker bjuda dom på mcdonalds eller liknande.
2006-03-31, 01:30
Medlem
Shujkas avatar
Övertala någon slå dig i magen lite lätt och säg att du inte ska göra något tillbaka. Efter du har lyckats med det svara med en högerkrok alternativt lowkick därefter säg "april april jävla hiiora".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in