2006-03-31, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Man får se till att ragga upp ett one-night-stand på krogen den 24-25mars, sen ringer man veckan efter. Och snyftar i luren att man precis fått reda på att man har aids. Låta henne svälja det ett tag innan man säger orden...
Eller om du fått nummret, ringa upp henne och träffa henne över en fika, och säga det då...
Eller ringa kvällen innan 1a april och säga det...sen väntar man till dagen efter med att ringa och säga april april

En sak jag brukar göra själv är att ta en lite flickas hund (olika flickor varje gång, en gång en pojke i brist på flickor) och slå hjäl den med ett basebollträ (jag har använt grova pinnar vid ett par tillfällen, men saksamma), sen lägger jag den på gatan och hämtar ut flickan och pekar på hunden och säger att den har blivit överkörd. I nästan samtliga fall har flickan börjat storlipa och springa fram och böja sig ner över hunden. Jag låter flickan lipa ett tag innan jag säger "APRIL APRIL! Den blev inte överkörd, jag slog hjäl den med den här!" så visar jag det blodiga basebollträt med den givande effekten att flickan börjar gråta från mycket till jävligt mycket...de gånger flickan inte gjort det har man fått svinga ett slag mot hennes näsa för att få samma effekt...

SÅ UNDERBART STÖRT!
2006-03-31, 11:40
Medlem
electronauts avatar
jag har det ultimata! i laget jag spelade i fick vi ta blodprover (sånt där antidoping shit) funderar på att förfalska läkarpapprena så att min polare tror att dom hittat hiv i hans blod! ...sedan väntar man tills han bryter ihop

japp så får det bli!
2006-03-31, 11:49
Medlem
lägg i vitt pulver i en ask som du postar till din kompis eller egen mamma
ta sedan en lapp där du limmat fast en massa bokstäver som bildar ord

de ska jag fan göra...
med tanke på att morsan e snut lär hon få lite ökad puls kanske
2006-03-31, 11:58
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
En sak jag brukar göra själv är att ta en lite flickas hund (olika flickor varje gång, en gång en pojke i brist på flickor) och slå hjäl den med ett basebollträ (jag har använt grova pinnar vid ett par tillfällen, men saksamma), sen lägger jag den på gatan och hämtar ut flickan och pekar på hunden och säger att den har blivit överkörd. I nästan samtliga fall har flickan börjat storlipa och springa fram och böja sig ner över hunden. Jag låter flickan lipa ett tag innan jag säger "APRIL APRIL! Den blev inte överkörd, jag slog hjäl den med den här!" så visar jag det blodiga basebollträt med den givande effekten att flickan börjar gråta från mycket till jävligt mycket...de gånger flickan inte gjort det har man fått svinga ett slag mot hennes näsa för att få samma effekt...

Bäst hittills!!
2006-03-31, 12:15
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av electronaut
jag har det ultimata! i laget jag spelade i fick vi ta blodprover (sånt där antidoping shit) funderar på att förfalska läkarpapprena så att min polare tror att dom hittat hiv i hans blod! ...sedan väntar man tills han bryter ihop

japp så får det bli!

*Argh* -Vik hädan satan. Det räcker med en gladsmiley
2006-03-31, 12:57
Medlem
krokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Haha

Själv brukar jag hitta random spinkig självmordsbenägen fjortis och dra hem för att börja våldta, när jag väl ska stoppa in den låtsas jag ångra mig vilket brukar göra dom väldigt lättade, låter dom vara ett tag sen skriker jag "APRIL APRIL din dumma fjortissill, jag ångrade mig inte alls" och så våldtar jag dom ändå.

Annars kan man ju alltid lura nån luffare att man tänker bjuda dom på mcdonalds eller liknande.

hahahahahahha.

Jag har en också. Gøm lite barnporrbilder på familjens gemensamma dator, så att din mamma "råkar hitta dem". Du ska spela vældigt skyldig men nekande, varpå du hotar henne med en køkskniv att du tænker sprætta upp henne om hon berættar før någon. Berætta før henne om skæmtet næsta år den 1 april, så har du något att fnissa øver hela året
2010-04-01, 18:25
Bannlyst
En idé är att lägga en pokerväska (t.ex. http://www.pokerbutiken.se/alu-500-svart) lite halvt gömt i källaren i skolan/jobbet och sen ringer snuten och säger att du planterat en bomb. När snuten och bombgruppen kommer, och efter någon timme öppnar väskan kommer de få se en lapp där det står "april april..."
Man kan även lägga i en äggklocka och några sladdar och något annat för att skojja till det ännu mer.
2010-04-01, 20:36
Medlem
Sorkus avatar
Det finns en tråd för tips 2010:
https://www.flashback.org/t1156456

tråd låst

/mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto