2006-03-21, 16:23
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zhyper
Ta ett seriöst samtal med någon person om att du är bög.. avsluta sedan lite fint; APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART FAEN JA VILL!

smurf...
2006-03-21, 16:28
Medlem
manodepressivs avatar
Jag brukar ta mig in på olika dagis och berätta lugnt och sansat, med en nästintill överdriven inlevelse att jag kommer från polisen och är där för att informera barnen om att deras föräldrar är döda.
2006-03-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Jag brukar ta mig in på olika dagis och berätta lugnt och sansat, med en nästintill överdriven inlevelse att jag kommer från polisen och är där för att informera barnen om att deras föräldrar är döda.

Fyfan va stört :E
2006-03-21, 17:22
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pygmalion
Fyfan va stört :E

Hmm, jag tycker att mitt beteende är mer ostört än barnens. En majoritet av dem blir hysteriska och bara skriker, en liten del av gruppen brukar helt enkelt bryta ihop totalt och ligger i fosterställning och hyperventilerar.

Det kallar jag stört beteende.
2006-03-21, 17:23
Medlem
occasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zhyper
Ta ett seriöst samtal med någon person om att du är bög.. avsluta sedan lite fint; APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART FAEN JA VILL!
Det där var riktigt bra!
2006-03-21, 18:13
Medlem
Rans avatar
Citat:
Hmm, jag tycker att mitt beteende är mer ostört än barnens. En majoritet av dem blir hysteriska och bara skriker, en liten del av gruppen brukar helt enkelt bryta ihop totalt och ligger i fosterställning och hyperventilerar.

Det kallar jag stört beteende.
For the win!

Har ni några spelintresserade vänner, så kan ni alltid säga "EA (Electronic Arts) har just köpt upp X"
Där ni byter ut X mot valfritt stort spelföretag som håller den spelintresserade kär.
Hade någon sagt att EA hade köpt upp exempelvis Konami eller Sega (minst sagt icke troligt, men ändå) hade jag antagligen förlorat medvetandet för en lång stund.

RIP Dice
2006-03-21, 18:43
Medlem
Snausers avatar
Om man vill kan man ju ta det här med fågelinfluensan ett steg längre. Droga/sup ner/döda ett visst antal fåglar och lägg dem på lämpliga ställen runt om i stan. Sen när polis eller smittinstitutet(?) kommer för att undersöka så hoppar du fram med de kända replikerna.
2006-03-21, 19:51
Bannlyst
Citat:

.. Älskar riktigt sjuk humor.
2006-03-21, 22:26
Medlem
Kicker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
.. Älskar riktigt sjuk humor.
det ser jag på din bild skämt o zido

fan, nästan för jobbigt att dra gaysaken. finns det ingen liten grej man kan göra bara på någon polare?

Tack für allas svar!
2006-03-21, 22:53
Medlem
zhypers avatar
En enkel och halvdryg grej är ju att lägga ett paket i brevlådan, och i det preparerade paketet (tunga saker) så lägger du en lapp: "April, april!". sen ringer och säger att han har fått en present eller liknande i brevlådan.. Förväntansfull och lycklig rusar kompisen ut till brevlådan och sliter upp paketet med lappen..
2006-03-21, 22:55
Medlem
H.E.L.s avatar
Skämt?
Borde inte det i så fall ligga i humor?

Till humor från övrigt.

/mod
2006-03-22, 15:35
Medlem
hazard simpsons avatar
Jag måste vara helt sjuk. Jag garvar ihjäl mig åt era sjuka skämt. Riktigt råa. Kan man inte kombinera dagisbarn med fågelinfluensan. Man lägger en jävla massa döda fåglar bredvid ett dagis och börjar skrika helt hysteriskt att alla ska dö när dom små liven springer ut för att leka. När dom börjar böla och ser ledsna ut skriker man April April era dumma jävla CP barn. eller ...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in