2019-12-30, 18:19
Medlem
Vi har politker i Sverige samt EU som verkligen bryr sig om Sverige samt inser att något måste göras för den svenska befolkningen.

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...rivas-ner-tobe

Kan inget annat än glädjas när jag läser snyft artikeln ovan från Miljöpartier. Hur ställer ni er till artikeln?
Senast redigerad av Driffdruff 2019-12-30 kl. 18:22.
Citera
2019-12-30, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driffdruff
Vi har politker i Sverige samt EU som verkligen bryr som om Sverige samt inser att något måste göras för den svenska befolkningen.

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...rivas-ner-tobe

Kan inget annat än glädjas när jag läser snyft artikeln ovan från Miljöpartier. Hur ställer ni er till artikeln?

Jag tål verkligen inte de politiker som offrar Sverige för att få egna godhetspoäng.

Vad är viktigast? Att hålla sig till någon moralisk plikt MP hittat på eller att skapa ett samhälle som barn och barnbarn kommer att kunna leva gott i.
Citera
2019-12-30, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Jag tål verkligen inte de politiker som offrar Sverige för att få egna godhetspoäng.

Vad är viktigast? Att hålla sig till någon moralisk plikt MP hittat på eller att skapa ett samhälle som barn och barnbarn kommer att kunna leva gott i.

Hoppas verkligen de åker ut snart.
Citera
2019-12-30, 19:35
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia

För Miljöpartiet är det väl viktigast att Sverige tar ansvar för hela världen, både när det gäller klimatfrågan och flyktingdrågan? Sverige ska ta emot hela världens flyktingar, oavsett om det handlar om krigsflyktingar, lögnare eller klimatflyktingar. Att den svenska befolkningen blir utbytt, samt att framtida generationer kommer att få det sämre och få lida i mångkulturen är sekundärt. Eller totalt oviktigt, med andra ord.
Citera
2019-12-30, 21:33
Jag hatar det partiet.

MP alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här