Citat:
Ursprungligen postat av
junkbord
25 millar för Tolinsson, tack och bock!
Visst att inte allt kommer på en gång, men merparten och det är givetvis en mycket bra försäljning. Speciellt om vi som ryktet säger får låna tillbaka honom direkt.
Han har otroligt nog inte fått spela så mycket på slutet men speltiden har ändå gett denna försäljning, sedan köper ju klubbar såhär unga grabbar på potential.
Enda nackdelen är ju att det blir tunnare på mittbacken igen där vi har lite skadebenägna gubbar.
Citat:
Ursprungligen postat av
L-illuminato
Tack för två välformuerade och väl underbyggda svar jag får helt enkelt revidera min uppfattning. Huvudelen av Gbg'are jag har haft närmast relationer med kommer från Hissningen så får skylla på det. :P
Kul med Tolisson nämnde ju det tidigt iår. Vi börjar skönja mer och mer det fenomenet man ser i "Argentinare" att man ibland spelar en junior på grund av försäljningspotentialen snarare än att alltid bäst spelare får starta.
Du skall inte lita på skärgårdsborna vettu
Tolinsson gjorde misstag det går inte att säga annat men som jag sagt, hellre att en 17årig Tolinsson med sin potential gör dessa misstag än en meningslös Da Graca... Det visar sig ju nu också att det var värt att låta Tolinsson få spela.