Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
En bra aktion skedde i hela den matchen. Det var Asper som gjorde en grym räddning på vad som kunde ha blivit århundradets självmål när Cederberg(?) helt ensam från nära håll försökte dunka in bollen i eget mål.
Det låter som en typisk situation för den matchen, Cederbergs miss alltså, en räddning av det slaget är en annan sak.
Jag höll på att skriva att du är välkommen till Gamla för årets match som förhoppningsvis blir bättre men kom på att det inte blir nåt folk. Matchen blir ju förhoppningsvis bättre dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
johnny_vicious
Svårt det här med Toivonen. I landslaget har han ju varit den jag har haft svårast för tillsammans med Sebastian Larsson och Markus Berg (därför fint att Larsson valde AIK och Berg går till IFK så småningom). Nu ska man alltså ha den tredje i sitt eget lag...
Själv har jag aldrig haft svårt för nån av dessa i landslaget, Berg kan ju vara logiskt att jag alltid gillat med tanke på historien men Toivonen och Larsson gjorde mig inte direkt något i landslaget. Toivonen var någon man väl isf kunde ogillat i ÖIS och MFF men kan inte minnas ens att jag gjorde det mer än att han spelade i klubbar jag inte har mycket för.
Ingen av dom gnällde ju när det inte var massvis med speltid, dom fick hoppa runt i elvan/vid inhopp etc.
Lite intressant dock att en del gnällde på att vi övergav ungdomssatsningen när vi plockade in JJ som alltså är yngre men ingen säger så mycket om snacket om satsningen på ungdomar när MFF plockar in Toivonen...