Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Hoppas inte. Om det blir så antar jag att Jallow startar, och Toko spelar på sin "riktiga" position.
Såklart, men verksamhetsplanen är mer än så, det är ett strategidokument och det bör alla verksamheter ha, sedan måste det såklart finnas flexibilitet så att man inte blir för låst.
Så är det.

Ja, styrdokument är bra. Det jag vände mig emot är när det blir för lite av den flexibilitet även du tar upp, man har ju sett/varit i en del verksamheter där en del bara hävdar "det står så i verksamhetsplanen"... Och nej, det har inte varit alltför väl fungerande verksamheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
ville91
Tror det är mer spanjorens hjälpa Blåvitt har blivit bättre.. kolla bara utvecklingen för Sundsvall. Borde inte Blåvitt vara intresserade av Pa Konate? Eller tror ni det räcker med Wernesson?
Det räcker helt klart med Wernersson där, vi behöver/kan inte värva in någon mer där. Werner spelar ju typ 29 av 30 matcher i serien, 4-5 av max 6cupmatcher etc så det är ingen fara där.
Dessutom har vi vid skador möjligheten att spela såväl Jallow som Tolinsson där.