2019-12-28, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuluser
Dags att skriva nationalitet dvs vart man är född inte vilket pass man har.

Väldigt less på babbar som smutsar ned oss svenskar.
Han som nu blev mördad kanske var född i Sverige?
Citera
2019-12-28, 23:00
Medlem
Dom kanske behöver ta lärdom från svenska polisen och starta operation rimfrost i London🤣🤣🤣🤣
Citera
2019-12-28, 23:01
Medlem
Kanske blev han blandat för mycket i konflikten mellan Rita Ora. och skivbolaget Roc Nation.? Bara gissar eftersom Rita Ora är nära vän med familjen och hon hade stor bråk med Roc Nation och bytte skivbolag.
Citera
2019-12-28, 23:02
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Jag tror att det är något mycket personligt, personlig hämd.

Jag tycker att datumen/helgerna för morden är intressanta, Halloween och Julafton (svensk Julafton dessutom). Om datumet för Karolin Hakims mord betyder något särskilt för henne/honom/dem vet jag inte.

Samt tillvägagångssättet, utanför deras bostäder, framför barn/fru/make. Dom har precis startat familj.

Men Halloweenmordet vet jag inte om han hade just startat familj också?

Jag tror att det är samma skytt, och jag tror han gör detta helt själv.

Min spekulation.
Citera
2019-12-28, 23:06
Medlem
Den brittiska sångerskan Rita Ora stäms på drygt 19 miljoner kronor av Jay Z:s skivbolag Roc Nation. Anledningen är att hon har brutit sitt kontrakt och inte har släppt några utlovade album efter debutplattan "Ora" från 2012, skriver The Independent. Men bråket har två sidor.(TT)
Kanske blev han skjuten pga detta konflikten?
Citera
2019-12-28, 23:14
Medlem
BenCarsons avatar
Om det nu stämmer att Flamurs tjejs familj är stor inom haschet, varför har ingen i tråden satt det i relation till den relativa haschtorka som varit i Sverige på sistone?

Finns en tråd som mer eller mindre bekräftar det.

Enklaste förklaringen är ju att snuten haffat stora mängder hasch någonstans, Flamur har således inte kunnat leverera, men sannolikt mottagit pengar eller blivit skyldig pengar. Lever man då lyxliv med stiff upper lip har man heller inget undanlagt för att lösa en sådan situation.

Behöver nödvändigtvis inte ha något med NA/KH att göra.
Citera
2019-12-28, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmapolis
Från annan tråd om Flamur.
(Vet inte hur mycket som stämmer, precis som med all info tråden har att tillgå.)

”Citat:
Ursprungligen postat av Kronvittne

Dags att säga vem det är kanske ?
Flamur=flaggan alban tidigare bosatt i Malmö flyttade till Holland/Rotterdam
Dani judens sa kallade narco kompanjon”

”Citat:
Ursprungligen postat av abozzza

Flamur är en pank alban som älskar att synas och älskar att skryta. Jag minns när han krita gång på gång av tamer och andra killar i stan. Han sålde även sin syster till en annan alban från Danmark.

Flamur och eboy skickar hasch till Sverige via Rotterdam. Men flamur bränner pengarna lika snabbt.”

(FB) Man skjuten till döds på Högaholm, Malmö 31/10 -19

Varför är folk så? abozzza är en svartsjuk person som är misslyckad sitter bakom en data skärm och pratar skit, hur kan killen ha 20 miljoners radhus, om han inte har pengar, och han betala över en halv miljon kr i bröllopet, han drog in miljontals kr , så lägg ner med falsk information
Och helt seriöst hash och marijuana är pinsamt ens och kalla för en farlig tung drog, sprit är farligare , det håller på och bli lagligt överallt i världen nästan sakta med säkert, vilket blir folk mer våldsamma av mer av sprit eller hash? kom igen, det staten inte tjänar pengar på är kriminellt och farligt löjligt bara, då borde sprit va totalt förbjuden, till er dumma människor som gör marijuana till heroin, vakna till liv era mongon, ha lite respekt, låt killen vila ifrid, jag har hellre folk från Europa en äckliga araber och somalier som våldtar Sverige, Balkan folk är civiliserat folk, dom flesta jobbar och sköter sig, det är inte dom som gjort Sverige till Bagdad kött Bagdad grill ser ut som en jävla sopstation överallt med alla , inte mördar dom sina barn, gifter sig med 12 åringar eller spränger sig själva, inte vill dom lära sig svenska heller, lever på sus kör bilar för flera hundra tusen tals kr, somalier och araber är ju dom som trycker av dom vapnen som mördar, kolla alla musik videon som förorten idag spelar in, bara vapen och pengar smycken på videon bara araber och somalier där haha vårt land är fria landet, gör vad ni vill det är okej, är så jävla trött på Sverige, man kan förfan inte ens träffa tjejer längre dom går runt skaffar barn horar sig med äckliga fula araber och somalier det är sjukt 🤢🤢
Citera
2019-12-28, 23:30
Medlem
Han var inblandad på mordförsök i Malmö där karolin halim blev skjuten så det borde vara lättat ta MGM
Citera
2019-12-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenCarson
Om det nu stämmer att Flamurs tjejs familj är stor inom haschet, varför har ingen i tråden satt det i relation till den relativa haschtorka som varit i Sverige på sistone?

Finns en tråd som mer eller mindre bekräftar det.

Enklaste förklaringen är ju att snuten haffat stora mängder hasch någonstans, Flamur har således inte kunnat leverera, men sannolikt mottagit pengar eller blivit skyldig pengar. Lever man då lyxliv med stiff upper lip har man heller inget undanlagt för att lösa en sådan situation.

Behöver nödvändigtvis inte ha något med NA/KH att göra.

Två partier,ett på 11, ett på 8 ton. Marocko är out of business!
Citera
2019-12-29, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Bilder här på deras extremt påkostade bröllop. https://weddingstylemagazine.com/ins...ernobbio-italy

Frun går knappt att googla fram något om. Kan ev. ha varit gift tidigare och haft ett annat efternamn.
Medverkat i brittisk dokusåpa - Housewifes. https://www.imdb.com/name/nm10133933/?ref_=tt_cl_t11

Frun är nog Alban, och bodde i alla fall de senaste 5 cirka åren i London. Hon förekommer i pressen, på dessa albanska sidor.

https://liberale.al/etiketa/debora-beqiri/
https://zeri.info/showbiz/222406/das...tare-ne-itali/

https://www.instagram.com/deborabeqiri/?hl=sv Privat konto
Hennes företag kom man in på tidigare idag men nu är websidan not found?http://fdbconsulting.com

De båda är kosovo-albaner.
Citera
2019-12-29, 00:10
Medlem
Brutes avatar
Namn på offret tillagt i rubriken.
//mod
Citera
2019-12-29, 00:13
Medlem
Blir det blodshämnd nu när albanen fyllt s med bly?
Senast redigerad av shinker 2019-12-29 kl. 00:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in