2019-12-28, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiwisson
att milan sevo var med hade jag glömt men de är jävligt tunga killar på en helt annan nivå än senaste årens knark "kungar" i malmö. mycket mer internationellt och muskler från balkan och syd amerika bakom sig också. minst på samma nivå som jonas falk som jag sa

P**** är på bild här
https://www.etc.se/inrikes/man-blir-ett-monster
https://www.etc.se/sites/all/files/a...djelkovic1.jpg
han är mycket större idag måste ha tränat mycket kanske 100 pannor riktigt tränad

var inte bara han som var en höjdare i den nätverket men han var nog den som syntes mest runt lilla torg o så vidare

Den konstellationen har musklerna och hjärnan till att ta ut båda grupperingarna.

Dessutom så hade det förklarat mängder albaner som strykt med på sistone.
Citera
2019-12-28, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Den konstellationen har musklerna och hjärnan till att ta ut båda grupperingarna.

Dessutom så hade det förklarat mängder albaner som strykt med på sistone.

ja jag skrev inte det men det är serber i nätverket med bla PA och milan sevo, dom brukar inte vara så glada för att samarbeta med albaner eller några andra. alla som strykt med som nämns i denna tråden ink "alex" flamur är dom albaner från albanien eller är det kosova eller är det makedonien?
Citera
2019-12-28, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Om de var så bra kompisar borde han ha deltagit i begravningen av Karolin Hakim...

Skulle han isf suttit på högra sidan bland Karolins bröder?

Det är inte omöjligt att han var där. Naief, och en kille till, hade annorlunda klädsel än övriga begravningsgäster. Lite mer skylande.
Citera
2019-12-28, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiwisson
att milan sevo var med hade jag glömt men de är jävligt tunga killar på en helt annan nivå än senaste årens knark "kungar" i malmö. mycket mer internationellt och muskler från balkan och syd amerika bakom sig också. minst på samma nivå som jonas falk som jag sa

P**** är på bild här
https://www.etc.se/inrikes/man-blir-ett-monster
https://www.etc.se/sites/all/files/a...djelkovic1.jpg
han är mycket större idag måste ha tränat mycket kanske 100 pannor riktigt tränad

var inte bara han som var en höjdare i den nätverket men han var nog den som syntes mest runt lilla torg o så vidare
Betalsida
Citera
2019-12-28, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Kopplingen mellan K Hakims man och Flamur är mer eller mindre fastställd.
Dom tycks dock verka ha en gemensam fiende - frågan är vem? Vem krigade dom emot om marknaden i Skåne/Sverige?

4 otroligt. OTROLIGT stora pjäser för att vara Malmöregionen har satts ur pjäs. Dit räknar jag Saleh Hadri också. Nu med dessa två också så känns det som att någon vill ta över marknaden med M/K-falangen borta sedan länge, Nermin död, Mekky och hans Gomorra-vänner döda och fängslade i Spanien/Malmö, Hadri som sagt och den här Flamur-falangen varav flera har kopplingar till Bröndbyrånet också satta ur spel. För att inte nämna Mekkys högra hand som sköts för några veckor sedan (han är också gift med en albanska....).

Ganska uppenbart att det rör sig om brottslighet och den i undre världen och det enda alla ovan har gemensamt är Malmö och narkotika.

Min hypotes är att någon med alla nästan undanröjda vill ta över marknaden helt och hållet själv. Spontant tror jag det rör sig om araber men vilken konstellation det är låter jag vara osagt.

Vad jag hört lever Gomorra. Var det Omar förnamnet var?
Citera
2019-12-28, 01:25
Medlem
[quote=vinguiden|69730549]
Citat:
Ursprungligen postat av Fatsandbuts

Jag har tjongat runt på diverse profiler som jag identifierat som hans tidigare, men missat denna. Om det är en korrekt profil så tycker jag det är anmärkningsvärt att han är kompis med N*ief Ad*wis syrra (tror det är syrra), men NA och Pedr*m kanske är vänner sedan tidigare alltså som någon antytt?

Jag hittar inte den rätta fb-sidan bland flera med samma namn. Vill ngn länka?
Citera
2019-12-28, 01:34
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Betalsida
Länk nr 2 fungerar
Citera
2019-12-28, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Albanien var ett stängt land tills för typ 15 år sen. När jag reste i Europa på 90-talet var det totalt stängt, ingen västerlänning kunde resa in. Folk levde som på medeltiden. Stenhård diktatur o kommunist. Från Corfu kunde man se över havet dit och man undrade alltid vad som hände där

Alla dessa som kallas för Albaner i tråden kommer från Kosovo och har ingen som helst anknytning till Albanien
Citera
2019-12-28, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komita
Alla dessa som kallas för Albaner i tråden kommer från Kosovo och har ingen som helst anknytning till Albanien
Känns bra på nåt sätt. Däremot undrar jag var ”riktiga” albaner finns?
Citera
2019-12-28, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels

Gomorra lever o gör musik
Citera
2019-12-28, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinguiden
Nu hajjade jag till hära - var det Beytull*h som hittades förra sommaren i kanalen?
För det får väl anses som anmärkningsvärt då, som medkumpan i cannabissmuggling samt delägare i Beqiris förra bolag. Minns att Sydsvenskan nämnde den drunknade som "nära" till N*ief också.

Nu behövs en kontaktkarta som visar kopplingarna mellan personer och destinationer.
Citera
2019-12-28, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels

Omar är det ja, Gomorra är bara ett hittepå efternamn. Han heter inte det egentligen. Men han lever och gör musik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in