• 1
  • 2
2019-12-26, 09:46
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...tropolen-dubai

Citat:
Leila planerar att lämna Dubai för Malmö när hon är redo att bilda familj.

– När jag flyttade hit var jag trött på Sverige, det kan vara så trångsynt och tråkigt. Jag ville till något större. Men jag kan sakna naturen, genuina människor. När jag kommer hem till Sverige slår det mig att det är så här riktiga människor ser ut. Inga skönhetsoperationer, det är många Kim Kardashian-miniatyrer här.

Om jag inte minns fel nämnde Alexander Bard en svensk-iranska i något poddpladder som hade flyttat till Dubai för att "svenska killar var så värdelösa i sängen". Var det henne han syftade på, eller finns det flera?
Citera
2019-12-26, 11:13
Medlem
Kändisskvaller? Vem är denna person ens?

Jag har svårt att tänka mig att rika araber ens lyssnar på en kvinna, än mindre låter henne sköta deras bostadsaffärer.
Anledningen till att hon flyttar hem är nog snarare att det inte gick så bra på affärsfronten.
Hon har nog fått legat runt för att kunna bekosta sitt uppehälle där borta.

Vem läser för övrigt aftonhoran?
Citera
2019-12-26, 11:26
Medlem
Flyttar till Dubai för att Sverige är för trångsynt 😂😂 värt att nämna att hennes nya land straffar våldtäktsoffer som blir gravida plus att homosexualitet är strikt förbjudet. Likaså påsättning mellan olikkönade parter som inte ingått äktenskap. Låter oerhört frigjort och openminded

Lite som att åka till Thailand 2020 för att hitta sig själv och uppleva kulturen
Senast redigerad av MosbiusDesigns 2019-12-26 kl. 11:33.
Citera
2019-12-26, 11:48
Medlem
Bara en tidsfråga innan hon dyker upp i flertalet porrfilmer. De flesta tjejer som kommer till las vegas slutar i porrbranchen
Citera
2019-12-26, 12:11
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Flyttar till Dubai för att Sverige är för trångsynt 😂😂 värt att nämna att hennes nya land straffar våldtäktsoffer som blir gravida plus att homosexualitet är strikt förbjudet. Likaså påsättning mellan olikkönade parter som inte ingått äktenskap. Låter oerhört frigjort och openminded

Lite som att åka till Thailand 2020 för att hitta sig själv och uppleva kulturen

Dom ar inte sa korkade som svenskar som kastar alla sina skattepengar pa lyxflyktingar utan asylskal. Och marks att du aldrig varigt i Thailand. Du tror pa allt skit du laser i aftonhoran? 😂😆
Citera
2019-12-26, 12:46
Medlem
Isnatts avatar
Vad är Manoucherian för namn?
Citera
2019-12-26, 12:49
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Från Armenien.
Citera
2019-12-26, 13:01
Medlem
Studsbolls avatar
Dubai är dubbelmoralens paradis; de ylar om sharia och kvinnor ska hålla sig tysta som möss i hemmet, men i praktiken går allt, inklusive bögerier och supande, utmärkt om man sköter det rätt. När en kvinna som Leila gör stora pengar i fastighetsbranchen beror det på att hon vet hur en slipsten ska dras, det vill säga att det är inte bara fastigheter som ska vara till salu.
Citera
2019-12-26, 13:09
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalletorsk
Bara en tidsfråga innan hon dyker upp i flertalet porrfilmer. De flesta tjejer som kommer till las vegas slutar i porrbranchen

Vad har Las Vegas med detta att göra?
Citera
2019-12-26, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Dom ar inte sa korkade som svenskar som kastar alla sina skattepengar pa lyxflyktingar utan asylskal. Och marks att du aldrig varigt i Thailand. Du tror pa allt skit du laser i aftonhoran? 😂😆

Dessvärre har jag allt varit i Thailand (vad det nu har med saken att göra) men lär mig gärna mer om detta spännande, outforskade land.

Leila flyttade enligt uppgifter ovan till Dubai för att Sverige är trångsynt så det är väldigt svårt att koppla detta till din rant om Sveriges migrationspolitik.
Citera
2019-12-26, 13:34
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hundra procent att hon är pers.

Verkar vara en duktig mäklare.
Citera
2019-12-26, 16:04
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Dessvärre har jag allt varit i Thailand (vad det nu har med saken att göra) men lär mig gärna mer om detta spännande, outforskade land.

Leila flyttade enligt uppgifter ovan till Dubai för att Sverige är trångsynt så det är väldigt svårt att koppla detta till din rant om Sveriges migrationspolitik.
Men att koppla Thailand till ditt mummel gick bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in