2019-12-25, 02:35
Medlem
hej

inte kört cs på flera år

snortat i mig ca 0.2-0.4 från 13-1800 (men borde luta åt 0.2 max 0.3 ass max)

druckit 4-6 shottar 13-23

ett gäng koppar brunt

hade inga stora pupiller för 8 timmar sedan

nu är dom ganska stora

hade lite tjack kvar i näsan så sköljde ur den för en timma sedan

obehaglig känsla i kroppen

känns som jag blir mer å mer tjackad på nåt konstigt vis

sticker lite i fingrar å fötter
fick pyttelite kramp i en tumme

åt ingenting på hela dan och körde i mig 4 feta mackor för 35 min sedan
så spyfärdig nu

dricker hiamalaysalt å ska äta broccoli har inga läkemedel hemma

sorry jag är bara en pussy

men känns så jävla sjukt i kroppen just nu
Citera
2019-12-25, 02:45
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Det är hjärnspöken bara, bra att du käkat och att du fått i dig vätska. Försök softa ner med lite musik eller något så släpper det nog snart
Citera
2019-12-25, 02:49
Medlem
1procentares avatar
Sätt på youtube o chilla. Tänk på annat, så går det över med tiden. Drick vatten och bara ta det lugnt
Citera
2019-12-25, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Det är hjärnspöken bara, bra att du käkat och att du fått i dig vätska. Försök softa ner med lite musik eller något så släpper det nog snart

tack för svar! tänker det med! men så sjukt att först 6 timmar efter sista snorten så känner jag mig mer tjackad med stora pupiller, känner mig med pratig nu också och högre hjärtsslag

men säkert som du säger att jag är nojig bara

jag kan väl inte haft så jävla mycket rester i näsan att jag blir så påverkad av det, lite rester vafan
Citera
2019-12-25, 02:55
Bannlyst
bruk och missbruk hjärtat
och alla era sattyg däremellan
Citera
2019-12-25, 03:02
Medlem
Lowlyfes avatar
Troligen bankat, eller så har du fått bra tjack. Alkoholen gör inte så mycket i kombon utan nojan kommer troligen från braj och tjack.

Bra att du ätit, dock kan du (kombinerat med brunt) känna av att du inte skött kosten ordentligt.

Fokusera på att få i dig näring, drick mycket vatten också.
Stickandet och den lilla krampen är inget att oroa sig över så länge det inte eskalerar, vilket det troligen inte kommer att göra. Om du har någon vaken kontakt att tjöta med så gör det tills det släppt, lita på kroppen.

Du känner förmodligen av att tjacket börjar gå ur vilket ger dig avtändning.
Ta det lugnt, känn inte efter för mycket så att du nojar sedan lyssnar du på kroppen och får i dig vätska så ska du nog må bättre. Tjack tenderar att hålla dig vaken ett tag så rid ut måendet.
Citera
2019-12-25, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Troligen bankat, eller så har du fått bra tjack. Alkoholen gör inte så mycket i kombon utan nojan kommer troligen från braj och tjack.

Bra att du ätit, dock kan du (kombinerat med brunt) känna av att du inte skött kosten ordentligt.

Stickandet och den lilla krampen är inget att oroa sig över så länge det inte eskalerar, vilket det troligen inte kommer att göra. Om du har någon vaken kontakt att tjöta med så gör det tills det släppt, lita på kroppen.

Ta det lugnt, känn inte efter för mycket så att du nojar sedan lyssnar du på kroppen och får i dig vätska så ska du nog må bättre. Tjack tenderar att hålla dig vaken ett tag så rid ut måendet.

tack för svar det lugnar verkligen

tror det var ganska bra grejor, fick tag i en batch med höga betyg
Citera
2019-12-25, 03:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe

själv blir jag mindre
nojjig av tjack. adhd I guess
surt för dom som inte får sina meds
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in