• 1
  • 2
2019-12-24, 22:10
Medlem
För några dagar sedan blev jag utsatt för brott av invandrare/arab.

Jag körde en hyrbil från ck, en Peugot. På motorvägen så körde jag förbi en Volvo v70 med reg nummer MEY408.
Volvon accelererade, körde framför mig och bromsade. Jag bytte till mittfilen och volvon gjorde samma sak igen. Tydligen ville araberna i Volvon retas. Jag känner inte dem.

Jag blev ju så klart förbannad och jagade Volvon samtidigt som jag ringde polisen. Hastigheten låg på 160km/h.

Jag fick ögonkontakt med araberna som tydligen var rädd nu. Han svängde av vid en rastplats.

Jag lugnade ned mig och körde hem.

Men nu i efterhand så borde jag kört efter dem hela vägen och konfrontera arab jäveln.

Vad hade ni gjort?

Nu förstår hur svenskar känner sig när araber utsätter dem för brott.

Inte så konstigt med att SD växer.
Senast redigerad av KommissarieAbbe 2019-12-24 kl. 22:13.
Citera
2019-12-24, 22:15
Medlem
franges avatar
Sade du till poliserna att du också körde i 160km/h på 110/120/130-väg när du ringde dem? Grattis isåfall.

Varför klagar du förresten över kulturberikarnas beteende? Det är ju just tack vare såna som dig som vi har dem här.
Citera
2019-12-24, 22:15
Medlem
dubbelkvacks avatar
Jag skulle ha ringt polisen och sagt att en lättretad idiot jagar en annan bilist. Du borde fan spärras in.
Citera
2019-12-24, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Sade du till poliserna att du också körde i 160km/h på 110/120/130-väg när du ringde dem? Grattis isåfall.

Varför klagar du förresten över kulturberikarnas beteende? Det är ju just tack vare såna som dig som vi har dem här.

Så klart inte. Men det de utsatte för mig var värre.
Citera
2019-12-24, 22:19
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Så klart inte. Men det de utsatte för mig var värre.

Men varför klagar du? Du vill ju ha dem och deras beteende här? Vad är problemet?
Citera
2019-12-24, 22:19
Bannlyst
En gubbjävel på Ica Maxi höll på att backa på mig i morse, han började gapa och skrika "på mig" bakom stängt fönster, höll på att lacka på gubben men kom på att det var Julafton så lät det bero.

Dont play the game om du senare ska posta en tråd på flashback och gråta ut, låt det bero och sköt dig lite bättre i trafiken framöver.
Citera
2019-12-24, 22:21
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Förstår inte det sista. Abdul körde av vid en rastplats, du körde vidare. Men i efterhand ville du köra hem till dem? Varför inte stanna till vid rastplatsen och sätta din arga lapp vid vindrutan, tönt?

Citat:
Ursprungligen postat av LE37
En gubbjävel på Ica Maxi höll på att backa på mig i morse, han började gapa och skrika "på mig" bakom stängt fönster, höll på att lacka på gubben men kom på att det var Julafton så lät det bero.

Dont play the game om du senare ska posta en tråd på flashback och gråta ut, låt det bero och sköt dig lite bättre i trafiken framöver.

Haha. Påminner mig om en gubbe som tutade på mig vid en bensinmack och jag började hytta med näven och gapa i bilen. Sen såg man på han hur han började gapa tillbaka. Älskart, road rage i Sverige.
Citera
2019-12-24, 22:22
Bannlyst
Var exakt hände det?
Citera
2019-12-24, 22:23
Medlem
Brenton.Tarrants avatar
En riktigt man hade tagit lagen i egna händer. En skitnödig svenne ringer snuten, som dessutom inte lär orka bry sig.
Citera
2019-12-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenton.Tarrant
En riktigt man hade tagit lagen i egna händer. En skitnödig svenne ringer snuten, som dessutom inte lär orka bry sig.

Precis. Dem verkade inte bry sig när jag ringde dem.
Nästa gången tar jag lagen i egna händer.
Citera
2019-12-24, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Var exakt hände det?

Stockholms län
Citera
2019-12-24, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe