2019-12-23, 17:43
Medlem
Någon som vet vad detta är för trio? Ska vara två män, 30 vs 23 år samt en kvinna. Som jag förstått är alla från Borlänge.. Någon som vet något mer`?
Citera
2020-01-07, 10:25
Medlem
Det ska vara en brud också och en kille i typ 20 års åldern också vet du vilka?
Citera
2020-02-16, 11:00
Medlem
RadhusRolands avatar
Jag har sagt det förr och jag säger deg igen, man måste ha stenkoll på okända personer i sitt kvarter, personligen fotar jag alla personer/fordon jag inte känner igen och lägger upp bilderna på våran facebookgrupp för grannsamverkan.
Citera
2020-02-16, 11:03
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nippnopp
Någon som vet vad detta är för trio? Ska vara två män, 30 vs 23 år samt en kvinna. Som jag förstått är alla från Borlänge.. Någon som vet något mer`?

Med tanke på att Borlänge är fullt med negrer numer så är det här antagligen en trio negrer som försökt hitta på någe bus. Händer varje dag i Borlänge.
Citera
2020-03-14, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nippnopp
Det ska vara en brud också och en kille i typ 20 års åldern också vet du vilka?
Bruden verkar vara en vid namn L*nnea A.. jävligt snygg en inte många i den undre världen man tror ser så bra ut, hört runt och verkar som hon har stor respekt/pondus här, någon som vet varför?
Killen verkar vara en P*ntus D.. av det jag hört verkar han mest varit en ”påhängare” på det här, verkar inte som han gjort mycket för sig i kriminella kretsar då knappt någon visste vem han var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in