2019-12-22, 14:08
Medlem
sommarlovs avatar
Direktlänk till programmet: https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=1316

2009 mördade Emmas sambo henne efter en längre tids misshandel.
Förövaren hade tidigare misshandlat sina partners och även nya flickvännen fick smaka på näven.

Jag skäms som man, och undrar varför jag inte hittar en tidigare tråd, då detta hände för 10 år sedan.
Helst vill jag att gärningsmannens namn publiceras och blir känt!
2019-12-22, 14:18
Medlem
Du har inget att skämmas för - skuld går inte i arv och sitter inte i könet. Men ja, finns det någon tråd om detta eller mer information vore det intressant att ta del av.

Dock:
Citat:
Männen som fortsätter slå
Kvinnorna som stannar kvar?

Edit:
Verkar vara detta fall: (FB) Mordet på Emma Cardell i Skene (2008)
Senast redigerad av ladicius 2019-12-22 kl. 14:22.
2019-12-22, 14:43
Medlem
Aciess avatar
Fyfan vilket svin, spöar sin nya tjej redan 2 månader efter frigivningen, vad fan e detta..
Hur fan e han ens fri? Vad fan e det för jävla tjejer som bara verkar gå på utseende då han inte verkar ha problem att plocka upp nya tjejer.

Dessutom den där klemiga farsan, vad är det för fel på honom? Är hans frihet viktigare än livet på sin dotter? Tydligen.

Typisk svensk jävla tönt som vuxenmobbar men vågar fan inte göra ett skit själv.
Senast redigerad av Acies 2019-12-22 kl. 15:33.
2019-12-22, 16:11
Medlem
Men vänta vafan e detta.
Varför får han nya brudar hela tiden?
Är det ingen som kollar lexbase längre?
Det första man gör när man träffat någon ny.
2019-12-22, 16:49
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Direktlänk till programmet: https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=1316

2009 mördade Emmas sambo henne efter en längre tids misshandel.
Förövaren hade tidigare misshandlat sina partners och även nya flickvännen fick smaka på näven.

Jag skäms som man, och undrar varför jag inte hittar en tidigare tråd, då detta hände för 10 år sedan.
Helst vill jag att gärningsmannens namn publiceras och blir känt!

Skams du for Hitler och Stalin oxa. Dom var ju ocksa man. Da får du skammas ordentligt da. 😆
Om det ar for Emma's skull du skams sa kanske ar det for att du inerst inne ar en kvinnomisshandlare själv. Varfor skulle du annars skammas?
2019-12-22, 18:11
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Du har inget att skämmas för - skuld går inte i arv och sitter inte i könet. Men ja, finns det någon tråd om detta eller mer information vore det intressant att ta del av.

Dock:

Kvinnorna som stannar kvar?

Edit:
Verkar vara detta fall: (FB) Mordet på Emma Cardell i Skene (2008)
Tack.

Denna låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in