• 1
  • 2
2019-12-21, 05:21
Bannlyst
Är väl inte den mest vältränade eller snyggaste, men det finns väl en marknad för allt?

Vad finns det för pengar att tjäna på att sälja nakenbilder av sig själv, som kille? Runt 30årsåldern.

Tack
Citera
2019-12-21, 05:50
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag vet inte vad folk vill köpa för bilder på andra män. Men du måste nog finna din nisch.
Läder kanske säljer? Eller kanske där du stoppar krigaren i munnen på olika slags djur.
Citera
2019-12-21, 06:18
Medlem
kalkryggars avatar
Du får väl annonsera nere i affärerna där du bor. Sätt upp lappar där det står att du säljer nakenbilder till uttråkade hemmafruar. Jag tror det kan ge några tior om året. Testa vettja!
Citera
2019-12-21, 07:12
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Som tjej hade du nog kunnat skrapa ihop en 15-20 tusen per månad men som kille? Nja då måste du se gudomlig ut eller ha världens fb-dase. Samt att du kanske får gay stämpel om du vänder dig mot den målgruppen. Det du kan hoppas på är att bli proffs på att köra upp saker i rumpan och hoppas att det drar tittare.

Summsumarum, bäst att lägga tiden på något annat
Citera
2019-12-21, 09:25
Medlem
frdks avatar
Tror visst det finns en marknad, gay/odd/chatt kulturen är lukerativ när allt annat är så lätt att hitta, men som nån tidigare sa så får du nog ha en dialog först vad folk är intresserad av och efterfrågar och om du är villig göra det. Kvinnor tvivlar jag är kunder snarare män främst.
Sen behöver du nog hitta ett sätt teama upp med nån som kan ta bra foto, selfies funkar nog bara på tonårstjejers är jag rädd för.
Citera
2019-12-21, 09:33
Medlem
Ravenboxs avatar
Antar det finns någon slags perversitet som ligger bakom din fråga, men annars har du funderat att låtsas vara en ung tjej och sälja ”använda” trosor eller liknande?

Det kan generera en del pengar på kort tid om du saknar en rättvisande moralisk kompass. Busenkelt dessutom!
Citera
2019-12-21, 09:49
Medlem
Kan du inte hitta ett vettigare sätt att tjäna pengar på?
Citera
2019-12-21, 10:02
Avstängd
FindAways avatar
Om du ställer dig på torget naken, och låter folk för en slant ta kort på dig i olika positioner då kan du nog få in en 30-40 spänn om dagen.
Citera
2019-12-21, 10:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Tror visst det finns en marknad, gay/odd/chatt kulturen är lukerativ när allt annat är så lätt att hitta, men som nån tidigare sa så får du nog ha en dialog först vad folk är intresserad av och efterfrågar och om du är villig göra det. Kvinnor tvivlar jag är kunder snarare män främst.
Sen behöver du nog hitta ett sätt teama upp med nån som kan ta bra foto, selfies funkar nog bara på tonårstjejers är jag rädd för.

Finns en rätt stor marknad. Faktum är ju att fler unga killar sålt sig än unga tjejer. Det är till äldre män. Så TS kan nog tjäna en hacka om han vänder sig åt bögar. Lite snygga bilder med dildo som äldre bögar kan runka till. Lite gammal dock. Runt 20 är ju det som ger mest kosing.
Citera
2019-12-21, 10:56
Medlem
Etta.Places avatar
Du behöver nog iaf göra något mer på bilderna än bara vara näck. Nätet svämmar ju över av gratis bilder. Annars tror jag nog att det gäller att bygga upp en personlig relation först, så kanske det finns någon som sedan vill betala för att se dig näck. Enbart bögar såklart, tror inte det finns kvinnor som betalar för nakenbilder på män, då gratistillgången på detta är i princip ändlös.
Citera
2019-12-21, 13:12
Medlem
alesisdoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Finns en rätt stor marknad. Faktum är ju att fler unga killar sålt sig än unga tjejer. Det är till äldre män. Så TS kan nog tjäna en hacka om han vänder sig åt bögar. Lite snygga bilder med dildo som äldre bögar kan runka till. Lite gammal dock. Runt 20 är ju det som ger mest kosing.

Jag tror inte TS är intresserad av det... Hela ämnet är ett skämt det finns inga pengar att tjäna på det här. Inte ens manliga porrskådisar tjänar mycket pengar...
Citera
2019-12-21, 17:36
Moderator
tobess avatar
0 kr.

Det handlar om enkelt tillgång och efterfrågan;

Det finns en uppsjö av män som vill se nakna kvinnor, men det finns inte många kvinnor som vill dela med sig nakenbilder, alltså så finns det såna som kan ta betalt för dig.

Det finns inte så många kvinnor som överhuvudtaget är intresserade av att se nakenbilder på män, och det finns en uppsjö av män som delar med sig nakenbilder utan att någon ens har frågat efter det. Alltså är det inte värt något någonting.

Det enda realistiska alternativet vore att vara relativt känd för att kunna dra in pengar på det som man, eller möjligen att bilderna är väldigt inriktade på någon väldigt ovanlig fetisch.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in