2019-12-24, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Jag känner till 3 av hans bröder. Mohammed som är hans lillebror är en liten fjant bara. En, vad jag misstänker, smått förståndshandikappad kille som tror att hans bröder är några Cosa Nostra män. Sen är det Mustafa, lodisen som bara går på folk han klarar av och sen en Ibrahim som jag tror inte sysslar med kriminalitet.

Och den fjärde?
Citera
2019-12-24, 09:46
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristianstadmannen
Och den fjärde?

Känner inte till honom
Citera
2019-12-24, 10:50
Medlem
Äldsta brodern håller inte på med något. Mu*tafa däremot är en knarkare som hotar och går på folk han vet inte kan göra nått för ett par hundringar. Han jobbar vitt och studerar nu har jag hört. Ah*ed hade slutat med kriminalitet enligt många men man vet aldrig va som händer under bordet. Finns en liten fågel som viska I mitt öra och sa att det är inhyrda arab torpeder från Malmö. Han sköts med 5 skott bakifrån, 7 hylsor hittades plats. Gårningsmännen sprang till en bil som väntade en bit bort.
Senast redigerad av Skauneskaune111 2019-12-24 kl. 10:52.
Citera
2019-12-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skauneskaune111
Äldsta brodern håller inte på med något. Mu*tafa däremot är en knarkare som hotar och går på folk han vet inte kan göra nått för ett par hundringar. Han jobbar vitt och studerar nu har jag hört. Ah*ed hade slutat med kriminalitet enligt många men man vet aldrig va som händer under bordet. Finns en liten fågel som viska I mitt öra och sa att det är inhyrda arab torpeder från Malmö. Han sköts med 5 skott bakifrån, 7 hylsor hittades plats. Gårningsmännen sprang till en bil som väntade en bit bort.

Tills nu har jag hört flera teorier.

1 att det är Serben från Challan
2. Att det är Albanen från Challan
3. Palestinier
4 Malmö torpeder
Citera
2019-12-24, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tollarp86
Det har fövisso inte hört men börjar det skjutas höghastighetsammo av typ 223 vill man då fasen inte råka stå bakom målet.

Ak5 är ju den sortens ammo, några sådana på vift?
Citera
2019-12-24, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macke7708
Ak5 är ju den sortens ammo, några sådana på vift?

Rätt tveksamt att det skulle vara AK5or. De brukar inte hamna på vift.
Citera
2019-12-24, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
I mina ögon är dom mest luffare. Hans ena bror är ju ingen affärsman precis. Väldigt djurigt korkad sådär som en grottmänniska och blåser människor på några hundralappar och lite inbrott och sånt. En helt vanlig knarkare som behöver pengar för knark.

Haha är Musti en luffare som blåser folk på några hundralappar?

Finns en annan välkänd knarkare från Kristianstad Mo*gan Thö*nst*öm (numera Maximilian) som är betydligt värre än Musti , drogar ner tjejer med sin vän Och sen filmar henne i smyg när hon är så ner bensad så man knappt hör vad hon säger, sjukt dem blev släppta för det. Rånar småkillar med EPA och Moped i småbyar utanför Kristianstad på deras mobiler och saker, drar kniv.
när han är bensad såklart , Annars är han världens mupp.

Har hört att denna göken dock fått lämna Kristianstad av diverse anledningar.

Musti däremot har också hållet på med skit men inte på många år så tänk på vad du skriver. Hade Musti och du stött på Varandra hade du nog inte kallat han Luffare
Citera
2019-12-24, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Löfvén & Mållgan kommer nu att kalla in extraförstärkningar av ett 100-tal specialtränade dialogpoliser, och de har kört ett dussin Fika-Piketer ner till Kristianstad nu.

Gissar att det blir hårda bullar nu när det vankas fikadags för brottslingarna
Brottslingarna darrar av skräck och pinkar på sig när det sägs att det bjuds på fika..

Löfvén & Mållgan kommer att förbereda sig för det kommande skyttegravskriget med bombsäkra och skottsäkra kaffetermosar. Men varken Löfvén & Mållgan hittar nere i skyttegravarna för den som ritat kartan över gångarna var samma person som ritade åsiktskorridoren. Varken kompassen eller kartan fungerar längre och Värdegrunden blivit till en kvävande dynga som håller på att fylla skyttegravarna till brädden...

Ifrån http://www.kristianstadsbladet.se/
(och tyvärr bakom betalvägg) :

Sydsvenskan skriver dock lite längre:
https://www.sydsvenskan.se/2019-12-1...i-kristianstad

Och

Fotnot: Gamlegården (eller Näsby) är Kristianstads "miljonprogramsområde" som byggdes omkring 1970-talet, men numera är det bitvis nedslitet. Och ja numera ett sk "mångkulturområde".
Kristianstad var förut Sveriges mest miltärt dominerade stad, med inte mindre än två regementen, Wendes artilleriregemente A3, och Norra skånska regementet (P 6/Fo 14). Dessa regementen är idag Kristianstads Högskola.

15-20 poliser, inte hundratals, har avsatts av Rimfrost för Kristianstads del.
Citera
2019-12-24, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStorm
Haha är Musti en luffare som blåser folk på några hundralappar?

Finns en annan välkänd knarkare från Kristianstad Mo*gan Thö*nst*öm (numera Maximilian) som är betydligt värre än Musti , drogar ner tjejer med sin vän Och sen filmar henne i smyg när hon är så ner bensad så man knappt hör vad hon säger, sjukt dem blev släppta för det. Rånar småkillar med EPA och Moped i småbyar utanför Kristianstad på deras mobiler och saker, drar kniv.
när han är bensad såklart , Annars är han världens mupp.

Har hört att denna göken dock fått lämna Kristianstad av diverse anledningar.

Musti däremot har också hållet på med skit men inte på många år så tänk på vad du skriver. Hade Musti och du stött på Varandra hade du nog inte kallat han Luffare

Håller med dig tror inte han hade sagt ett enda ord till Musti om dom hade träffats
Citera
2019-12-24, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristianstadmannen
Tills nu har jag hört flera teorier.

1 att det är Serben från Challan
2. Att det är Albanen från Challan
3. Palestinier
4 Malmö torpeder

Vem är Albanen från Challan?
Citera
2019-12-25, 13:10
Medlem
Albanen / Serben / Challan allt kan ni utesluta.

Detta är en familjefejd och inhyrda torpeder från Malmö som dödade A.

A*ir *ekky är den som gjort det vad jag fått höra. Men de är rykten bara ingen fakta .
Citera
2019-12-25, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStorm
Albanen / Serben / Challan allt kan ni utesluta.

Detta är en familjefejd och inhyrda torpeder från Malmö som dödade A.

A*ir *ekky är den som gjort det vad jag fått höra. Men de är rykten bara ingen fakta .

Hörde idag med att det var från Malmö då han hade haft problem med någon Syrian från Malmö. Amir Mekky? Va ska han göra här när han är i Spanien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in